Osrednji mediji vztrajno tekmujejo, kdo bo boljše in lepše upodobil predsednika vlade Marjana Šarca. Po pristranskih oddajah na RTV, članki v Delu in drugem režimskem časopisju, tokrat vlogo propagandistov nadaljujejo tudi tabloidne “rumene” revije Obrazi in Suzy. Obe v lasti tajkunskih dinastij Hakl in Petrič.
Kako enostransko je nagnjen slovenski medijski prostor, dokazujejo naslovnice slovenskih časopisov, revij ter oddaj celo na slovenski nacionalni televiziji. Ravno ti, ki bi morali pod prste gledati vsakokratni oblasti, raje držijo skupaj in ustvarjajo simbiozo, značilno za beloruski, nacistični ali katerikoli drugi totalitarni režim. Kritični pa so edino do opozicije, kar je skregano z zdravim razumom in vlogo medijev v demokratični družbi.
Hlapčevski odnos do Šarčeve vlade, ki jo je sestavil z nadkoalicijsko Levico, kar je zopet precedens, ki ga ni moč videti nikjer, so mediji pričeli takoj po konstituiranju te bizarne koalicije in kljub pomanjkanju ukrepov, ki bi jih država in gospodarstvo ta trenutek nujno potrebovali.
Spomnimo na najbolj odmevne zdrse
Veliko prahu je dvignila prva epizoda oddaje Politično s Tanja Gobec na RTV, ki je bila malo več kot eno leto po domnevno pijanskem incidentu ponovno v popolnoma neprimernem stanju, gostila levičarska politična analitika Vlada Miheljaka in Janeza Markeša. Ta v primerjavi z Molkovo, ki nedavno v studiu TV Slovenija kar ni mogla prehvaliti imenovanja premierja Šarca za osebnost leta s strani novinarjev in urednikov RTV, nista povedala nič kritičnega, čeprav bi si to nedvomno zaslužil.
Prejšnji teden je bilo sobotni prilogi Dela mogoče prebrati intervju z Janjo Božič Marolt, ustanoviteljico Mediane, inštituta za raziskovanje trga in medijev, ki je z zadnjo raziskavo pokazal, da se je podpora stranki LMŠ in predsedniku stranke Marjanu Šarcu približala številkam, ki jih sicer konstantno dosega stranka SDS. Največ prahu je nedvomno dvignila z izjavo, da naj bi bil Marjan Šarec v slovenski politiki to, kar je Luka Dončić v košarki. Seveda izjava ne preseneča, glede na to, da blagajno Mediane bogato polni denar slovenskih davkoplačevalk in davkoplačevalcev, Šarec pa je daleč od uspešnosti našega najboljšega košarkaša, tudi v političnem smislu.
Ko je glavna “faca” tabloidov Marjan Šarec
Najbolj sveži objavi na slovenski medijski sceni pa sta v Večerovih Obrazih, v lasti tajkunske družine Hakl, in pa v tabloidni reviji Suzy, v lasti idrijskega tajkuna Stojana Petriča. Osrednji mediji se tako pridno borijo za svežo 20-milijonsko finančno injekcijo, ki jo je “medijski strokovnjak” Marko Milosavljević napovedal kot nujno za “preživetje” slovenskega medijskega prostora.
Seveda opozicijski mediji pri tem ne bi bili udeleženi, saj je Šarec škandalozno in funkciji neprimerno pozval državna podjetja k ukinitvi financiranja Nova24TV in Demokracije.
C. Š./Nova24TV