-2.9 C
Ljubljana
sobota, 23 novembra, 2024

Svet za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov o predlogu strateškega načrta promocije

Svet za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov se je na današnji seji, ki se jo je udeležila tudi ministrica Aleksandra Pivec, seznanili z dopolnjenim predlogom strateškega načrta promocije kmetijskih in živilskih proizvodov za obdobje od leta 2019 do 2025. Načrt naj bi vlada po načrtih sprejela do konca leta.

Dopolnjena verzija strateškega načrta promocije kmetijskih in živilskih proizvodov 2019-2025 je trenutno v medresorskem usklajevanju, vlada naj bi ga po načrtih kmetijskega ministrstva sprejela do konca leta, so sporočili z ministrstva.

Svet se je seznanil tudi z informacijo o izdelavi programske podpore za zbiranje prispevkov zavezancev za plačilo prispevka po zakonu o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov. Ministrstvo je predstavilo načrte za izvajanje promocije v letu 2019, ko bo potekal zadnji val kampanje v okviru triletnega programa promocije pod sloganom Naša super hrana.

Člani sveta so se seznanili z nadaljnjimi koraki, ki jih bo moralo ministrstvo po sprejetju šestletnega strateškega načrta izvesti v sodelovanju s sektorji za začetek izvajanj promocije po novem šestletnem strateškem načrtu.

Poleg tega se je svet seznanil z rezultati javnomnenjskih raziskav, ki kažejo, da je po dveletnem komuniciranju znotraj kampanje prepoznavnost in zaupanje v označbo in shemo Izbrana kakovost dobra.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine