Piše: P. T.
Letalski prevoznik Aegean Airlines je z današnjim dnem vzpostavil redno letalsko povezavo med Ljubljano in Atenami. Z ljubljanskega letališča bo s 180-sedežnim letalom airbus A320neo v Grčijo letel dvakrat tedensko, vsak torek in petek. Enosmerne vozovnice so na voljo od 96 evrov naprej, poroča STA.
Letalo grškega letalskega prevoznika bo vsak torek in petek krenilo z Brnika ob 19. uri s prihodom v Atene ob 21.45. Aegean Airlines prek atenskega letališča ponuja tudi dobre možnosti povezovalnih letov na grške otoke, do Bližnjega vzhoda in v Azijo, so sporočili iz družbe Fraport Slovenija.
“Veseli smo, da je Aegean Airlines prepoznal potencial slovenskega trga. Ljubljansko letališče je zdaj z Grčijo povezano tudi z rednimi leti. Vzpostavljena linija je zanimiva za potnike, ki bi obiskali Atene, in tiste, ki želijo doseči grške otoke ali prek letalskega vozlišča nadaljevati pot na Bližnji vzhod in v Azijo,” je ob vzpostavitvi nove povezave dejala poslovodna direktorica Fraporta Slovenija Babett Stapel.
Maja je prek Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana potovalo 110.926 potnikov, kar je 30 odstotkov več kot v maju 2022. V prvih petih mesecih skupaj so na letališču oskrbeli 407.420 potnikov, kar pomeni 45-odstotno rast. V vrhuncu poletne sezone bo na rednih letih na voljo eno petino več letalskih sedežev kot v primerljivem obdobju lani, prevozniki bodo opravili četrtino več letov.
Direktorica je opozorila, da se število sedežev na rednih povezavah v letošnjem vrhuncu sezone v primerjavi z lanskim občutno povečuje. “Okrepljena ponudba je z naslova pogostejših letov prevoznikov in dodanih povezav. Ob pričakovanem močnem povpraševanju bomo v poletnih mesecih na rednih povezavah dosegali občutno rast potnikov,” je prepričana.
Skupaj bo v poletnem voznem redu potnikom z ljubljanskega letališča na voljo 22 rednih letalskih povezav z 18 prevozniki, in sicer v Beograd, Niš, Atene, Bruselj, Dubaj, Helsinke, München, Istanbul, London, Skopje, Amsterdam, Pariz, Tel Aviv, Podgorico, Tivat, Varšavo, Zürich in Prištino.
S tem pa se postavlja tudi vprašanje, kako smotrno je vložiti na stotine milijonov evrov davkoplačevalskega denarja za vzpostavitev novega “letalskega kolhoza”, ki naj bi pokrival že vzpostavljene letalske povezave.