-1.5 C
Ljubljana
sreda, 18 decembra, 2024

Aegean Airlines vzpostavil letalsko povezavo z Atenami – kako smotrno je ustanavljati novo Adrio?

Piše: P. T. 

Letalski prevoznik Aegean Airlines je z današnjim dnem vzpostavil redno letalsko povezavo med Ljubljano in Atenami. Z ljubljanskega letališča bo s 180-sedežnim letalom airbus A320neo v Grčijo letel dvakrat tedensko, vsak torek in petek. Enosmerne vozovnice so na voljo od 96 evrov naprej, poroča STA.

Letalo grškega letalskega prevoznika bo vsak torek in petek krenilo z Brnika ob 19. uri s prihodom v Atene ob 21.45. Aegean Airlines prek atenskega letališča ponuja tudi dobre možnosti povezovalnih letov na grške otoke, do Bližnjega vzhoda in v Azijo, so sporočili iz družbe Fraport Slovenija.

“Veseli smo, da je Aegean Airlines prepoznal potencial slovenskega trga. Ljubljansko letališče je zdaj z Grčijo povezano tudi z rednimi leti. Vzpostavljena linija je zanimiva za potnike, ki bi obiskali Atene, in tiste, ki želijo doseči grške otoke ali prek letalskega vozlišča nadaljevati pot na Bližnji vzhod in v Azijo,” je ob vzpostavitvi nove povezave dejala poslovodna direktorica Fraporta Slovenija Babett Stapel.

Maja je prek Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana potovalo 110.926 potnikov, kar je 30 odstotkov več kot v maju 2022. V prvih petih mesecih skupaj so na letališču oskrbeli 407.420 potnikov, kar pomeni 45-odstotno rast. V vrhuncu poletne sezone bo na rednih letih na voljo eno petino več letalskih sedežev kot v primerljivem obdobju lani, prevozniki bodo opravili četrtino več letov.

Direktorica je opozorila, da se število sedežev na rednih povezavah v letošnjem vrhuncu sezone v primerjavi z lanskim občutno povečuje. “Okrepljena ponudba je z naslova pogostejših letov prevoznikov in dodanih povezav. Ob pričakovanem močnem povpraševanju bomo v poletnih mesecih na rednih povezavah dosegali občutno rast potnikov,” je prepričana.

Skupaj bo v poletnem voznem redu potnikom z ljubljanskega letališča na voljo 22 rednih letalskih povezav z 18 prevozniki, in sicer v Beograd, Niš, Atene, Bruselj, Dubaj, Helsinke, München, Istanbul, London, Skopje, Amsterdam, Pariz, Tel Aviv, Podgorico, Tivat, Varšavo, Zürich in Prištino.

S tem pa se postavlja tudi vprašanje, kako smotrno je vložiti na stotine milijonov evrov davkoplačevalskega denarja za vzpostavitev novega “letalskega kolhoza”, ki naj bi pokrival že vzpostavljene letalske povezave.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine