Ljudje v Evropi so vse bolj zadovoljni z železniškimi storitvami, kaže raziskava Eurobarometer. S pogostostjo vlakov je zadovoljnih 66 odstotkov Evropejcev, 59 odstotkov pa jih ima pozitivno mnenje o točnosti in zanesljivosti. Ti rezultati kažejo na veliko izboljšanje stanja glede na leto 2013, ko je bila izvedena podobna raziskava.
Raziskava tudi kaže, da je z informacijami med potovanjem, zlasti v primeru zamud, zadovoljnih 55 odstotkov Evropejcev.
Pri raziskovanju potovalnih navad Evropejcev je Eurobarometer odkril, da jih štiri petine potuje z vlakom, za večino (67 odstotkov) pa je vlak dobra izbira tudi v primestnem prometu. Po drugi strani več kot tri četrtine (78 odstotkov) vprašanih nikoli ne potuje z vlakom na potovanjih med državami.
Raziskava je med drugim pokazala še, da je na nekaterih področjih potrebno izboljšanje. Samo 38 odstotkov vprašanih je namreč zadovoljnih z mehanizmi za obravnavo pritožb, izboljšati pa je treba tudi dostopnost železniških storitev za osebe z zmanjšano mobilnostjo. Samo 41 odstotkov Evropejcev je zadovoljnih s pomočjo železniškega osebja invalidom ali osebam z zmanjšano mobilnostjo, so sporočili z Evropske komisije.
Izsledki raziskave kažejo tudi na potrebo po večjem uveljavljanju potniških pravic. Prav tako razkrivajo, da je za 75 odstotkov Evropejcev nakup železniških vozovnic lažji, 62 odstotkov pa jih je zadovoljnih z možnostjo nakupa vozovnic za potovanje z različnimi vlaki in drugimi prevoznimi sredstvi, kar potrjuje koristnost prizadevanj za spodbujanje multimodalnosti.