5.6 C
Ljubljana
sobota, 27 aprila, 2024

Novi koronavirus znižal prodajo prestižnih športnih avtomobilov znamke porsche v Nemčiji in po svetu

Večtedenski zastoj zaradi ukrepov za zajezitev širjenja koronavirusa je udaril tudi po prodaji nemškega proizvajalca športnih avtomobilov Porsche. Družba je v prvem polletju prodala 117.000 vozil, kar je 12 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Glede na ostale proizvajalce je bil padec še zmeren, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Največji padec prodaje so zabeležili na domačem trgu, kjer je Porsche prodal 25 odstotkov manj avtomobilov kot v lanskem prvem polletju. V celotni Evropi je bil padec 18-odstoten. V ZDA je prodaja padla za 20 odstotkov.

Najslabši je bil april, saj so bili takrat praktično vsi prodajni centri Porscheja na teh trgih zaprti, hkrati se številke primerjajo z zelo močnim lanskim drugim četrtletjem, je dejal član uprave Detlev von Platen.

Platen predvsem v Aziji že vidi pozitivne trende. Na Kitajskem, kjer Porsche proda največ svojih avtomobilov, se je trg tako pobral, da je bil padec prodaje v polletju le sedemodstoten, poroča dpa.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine