3.3 C
Ljubljana
sreda, 24 aprila, 2024

Atraktiven rumeni piton

Piše: Anže Berlič

Nova generacija audija A3 prinaša izboljšave na prav vseh področjih avtomobila. V koraku s trendom smo tako priča digitalizaciji, blagi elektrifikaciji, in kot je že v navadi, nekajmilimetrski rasti. Audijeva kombilimuzina je na slovenskih cestah kar pogost pojav, s prenovljeno in ostrejšo podobo pa bo njegova navzočnost še toliko izrazitejša. Z novo generacijo se je malo povečala dolžina avtomobila, zaradi česar ima na voljo več prostora in posledično več udobja, v prtljažnik pa boste lahko pospravili med 380 in 1.200 litrov prtljage. Poleg osrednjega zaslona, občutljivega na dotik, je digitalizacija doletela tudi merilnike, ki so prilagodljivi ter ponujajo kopico možnosti in nastavitev. Digitalni meniji so dodelani, pregledni, v samem sistemu pa ni mogoče opaziti različnih hroščev, ki se pri digitalizaciji sicer radi pojavljajo. Marsikomu bo všeč, da je kljub vsemu napredku nekaj osnovnih funkcij mogoče upravljati tudi s klasičnimi tipkami, kar pri »bratrancih« iz koncerna ni več mogoče. Udobje za volanom nas je prepričalo, saj je kljub športno nastavljenemu podvozju novi audi A3 še vedno povsem uporaben in prav nič utrujajoč sopotnik.

Testni audi A3 sportback poganja nova generacija 1,5-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki je obogaten z blago hibridno tehnologijo. Motor na notranje izgorevanje nam ponuja 110 kW (150 KM) moči, dodatna baterija in elektromotor z močjo 9,4 kW pa pripomoreta k pospeševanju, zagotavljanju energije notranjim uporabnikom, in kar je najpomembnejše, pripomoreta k manjši porabi goriva. Poraba je na testu znašala samo 6,7 l/100 km, kar je pri že omenjeni moči in poskočnosti prav zadovoljiv rezultat. Oprema osnovnega modela audi A3 je sicer zadovoljiva in ponuja osnovni nabor varnostnih asistentov, a si boste hitro zaželeli nekaj več in hoteli dodati še to ali ono malenkost. Temu primerno se bo dvignila tudi cena, ki se z osnovnih 31.900 evrov lahko hitro dvigne na 44.509 ali še več evrov. A ko pogledamo vse pluse in minuse, ugotovimo, da je novi audi A3 atraktiven, zabaven in poskočen avtomobil, ki vas ne bo pustil malodušnih.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine