Piše: C. R.
Razočarani bralec spletnega portala Nova24TV se je na nas obrnil z izjemno slabo izkušnjo, ki jo ima s trgovino Mömax. Lani novembra se je namreč odločil za nakup nove kuhinje in je vnaprej vplačal približno 30 odstotkov avansa. Letos v začetku aprila pa je znesek poravnal v celoti, medtem ko so mu iz trgovine sporočili, da je dobavni rok nove kuhinje največ 12 tednov. Potem se je začela njegova kalvarija; v Mömaxu se niso in niso želeli najaviti, kdaj bodo pripeljali kuhinjo in jo sestavili, telefoni v pisarnah odgovornih so zvonili v prazno, telefonski svetovalci pa niso znali pomagati. Morali bi mu jo dobaviti takoj po celotnem plačilu, a se praktično tri mesece niso odzivali na njegove telefonske klice, kar je svojevrsten primeren neprofesionalnosti. Potem so mu le sporočili, da bodo 5. julija kuhinjo vendarle pripeljali, zaradi česar si je naš bralec vzel dopust. No, ni jih bilo, da jih ne bo, niso sporočili, in spet so vsi telefonski klici razočaranega kupca zvonili v prazno.
Naš bralec, ki se je odločil svojo zgodbo deliti z javnostjo, je torej dan svojega dopusta pokoristil tako, da je doma zastonj čakal na neresnega, neprofesionalnega in neodgovornega trgovca, ki kuhinje tisti dan ni pripeljal. Potem so ga po več dneh beljenja las, kaj narediti, saj se na telefonske klice nihče ni odzival, vendarle iz Mömaxa poklicali, da mu kuhinjo dostavijo čez dva tedna in se mu opravičili, da niso prišli prej, ker še niso dobavili vseh elementov. Pretekli teden so kuhinjo vendarle pripeljali in jo sestavili – a ne tako, kot je kuhinja izgledala v katalogu. Dobil jo je tri mesece prepozno, kako izgledajo nekateri detajli, pa vidite na spodnjih slikah.
Iz fotografij, ki nam jih je poslal razjarjeni bralec, je torej razvidno, da so v Mömaxu pozabili na nekatere elemente, medtem ko drugi niso bili enako dolgi, spet tretji so bili krivo zmontirani. Bralec, ki bo zdaj želel svoj denar nazaj, pravi, da nikoli več ne bo kupoval v Mömaxu in to odsvetuje tudi drugim.
Vir: Nova24tv