1.6 C
Ljubljana
četrtek, 19 decembra, 2024

Najboljši sosed ima za seboj uspešno marketinško leto

Piše: P.T.

Projekt Mali šef Slovenije in projekt znamke delodajalca sta najboljšemu sosedu Mercatorju prinesla še dve nagradi na prestižnih marketinških festivalih. Mali šef je prejel srebrno nagrado Effie, projekt znamke delodajalca pa Best Employer Brand Awards Adria 2021 v kategorijah Retail in Grand Prix Slovenia. Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, to ocenjuje kot dobro popotnico za prihodnje leto.

M soseska

 Nagrada Effie velja za najvišje vrednoteno marketinško nagrado, ki jo v posamezni državi prejmejo projekti, ki z rezultati dokažejo neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev. Projekt Mali šef je prejel srebrno nagrado v kategoriji Storitve – trgovine ter priznanje Effie finalist v kategoriji Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost. Poleg tega pa je na Best Employer Brand Awards Adria 2021 Mercatorjev projekt znamke delodajalca prejel nagrado kar v dveh kategorijah: Retail in Grand Prix.

 »Letošnje leto z bero devetih nagrad na Slovenskem oglaševalskem festivalu in petih nagrad na festivalu WEBSI sedaj dopolnjujemo še s podeljeno Effie nagrado in dvema  nagradama na tekmovanju Best Employer Brand Award Adria. To je res lep dosežek in priznanje naši marketinški ekipi« je ob tem še povedala Radojević Mavrič.

Ekipa Mercator Herman

Ob tem je Andreja Zadnik Andlojšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju povedala, da v marketingu nenehno iščejo različne aktivnosti za diferenciacijo znamke Mercator ter dolgoročnejše projekte, ki jih bodo povezali z njihovima primarnima ciljnima segmentoma – z mladimi in družinami. »Tako smo se pred tremi leti lotili vzpostavitve projekta Mali šef Slovenije. V treh sezonah je bilo v aktivnost vključenih že več kot 1000 otrok iz vse Slovenije in prejetih skoraj 300.000 glasov naših kupcev ter podeljenih 90.000 evrov denarnih sredstev za šole,« je še povedala Zadnik Andoljšek.

Mercator je pri zasnovi obeh projektov sodeloval s podjetjem Herman & partnerji. Tina Cirman Popovič, partnerica v podjetju Herman & partnerji, je dejala, da je Mercator »zelo dinamičen naročnik, ki deluje v izjemno zahtevni branži. Cenimo njihovo prodornost, zasledovanje novosti in trendov, domiselnost pri vsebini in izvedbi marketinških projektov, njihovo odločnost in vztrajnost, zato jim z veseljem priskočimo na pomoč pri kreativni in komunikacijski implementaciji aktivnosti.«

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine