Piše: Peter Jančič (Spletni časopis)
Prvič v zgodovini se je zgodilo, da je bil čas branosti vseh večjih medijev natančno enak kot mesec prej. To kažejo objavljeni rezultati raziskave MOSS o obiskanosti spletnih strani oglaševalske zbornice.
Zdi se, da se jim je pripetila napaka in se pomotoma ponovno objavili podatke iz prejšnjega meseca, ki je pokazal precej dramatično znižanje povprečnega časa branosti in tudi znižanje števila bralcev večini medijev po političnih čistkah, ki jih v medijih izvaja vlada Roberta Goloba. V primerjavi z decembrom leta prej je meritev prejšnji mesec pokazala dramatično krajši povprečen čas branosti vsem trem največjim spletnim portalom: RTVS, 24ur.com (POP TV) in SIOL.net.
Oglaševalsko zbornico prosim za pojasnilo nenavadnosti.
Ko gre za povprečni dnevni čas branosti so zelo verjetneje napačno ponovno prikazani decembrski podatki o času branosti za januar takšni:
Popolnoma enak povprečni dnevni čas branosti za december pa je bil (in je) prikazan tako:
Grafično daljša časovna vrsta, ki kaže, da se to, da se povprečni dnevni čas branosti nikomur ne bi spremenil v primerjavi z mesecem prej, praktično nikoli ne zgodi, je takšna:
Podatki o dosegu (številu bralcev) v primerjavi z januarjem leto prej pa kažejo, da imata precej težav portala največjega časopisnega podjetja Delo, ki je v lasti Kolektorja Stojana Petriča. Ta portala sta ob Siol.net, kjer je nov vrh pred dobrim letom s politično čistko nastavil Robert Golob, edina izgubila doseg. Pri dosegu (številu bralcev) se podatki v primerjavi s prejšnjim mesecem ne ponavljajo. V primerjavi z mesecem prej je precej poskočil portal RTVS, ki se je iz šestega prebil na peto mesto in prehitel Svet 24.si
Daljši prikaz dogajanja je takšen: