Uporabniki na Twitterju so opozorili, kako je od zadnje zmage Zorana Jankovića na lokalnih volitvah prišlo do preimenovanja božičnega sejma v praznični. Temu primeren je tako izgled kot tudi obiskanost. Medtem ko veljajo božični sejmi v Zagrebu, Budimpešti in Dunaju za najlepše v Evropi, se Ljubljana v tekmovanje sploh ni uvrstila.
Uporabniki na socialnem omrežju Twitter so opazili, kako Jankovičev preimenovani “Praznični sejem” letos samuje. Tržnica je prazna, pozna se odsotnost božičnega vzdušja. Zdi se, kot da je Ljubljana v času, ko ostala mesta z adventnimi sejmi vrvijo od obiskovalcev, v celoti osamela.
To ni tako težko razumeti. Božični sejem v sosednjem Zagrebu je bil trikrat zapored proglašen za najboljšega v Evropi, zaradi česar letos sploh niso mogli sodelovati v tekmovanju. Božični sejem v Budimpešti je letos osvojil 2. mesto v Evropi, božični sejem na Dunaju pa 4.
Za Ljubljano je postalo normalno, da v času “veselega decembra” dogajanje na ulicah popestri balkanska glasba in neko na hitro zmetano okrasje, ki ni ničemur podobno. Na nekaj dreves se vrže še nekaj metrov lučk in zadeva je zaključena. V sosednjih državah, za razliko od ljubljanskega župana, še vedno nekaj dajo na pomen božiča v decembru.
Ivan Šokić/Nova24TV