Piše: L. B.
SPIRIT Slovenija je včeraj, 9. septembra, na Škocjanskem zatoku pripravil srečanje predstavnikov vseh 41 slovenskih podjetij in organizacij, ki so bili zaradi svojih prebojnih rešitev izbrani za ambasadorje slovenskega gospodarstva v okviru komunikacijske kampanje »I FEEL SLOVENIA. GREEN. CREATIVE. SMART.« Naziv ambasador slovenskega gospodarstva izbrani razumejo kot veliko čast, a hkrati tudi kot veliko odgovornost, saj s tem v tujini ne zastopajo le sebe, ampak celotno državo.
SPIRIT Slovenija si nenehno prizadeva za spodbujanje konkurenčnosti slovenskih podjetij v mednarodnem okolju. Leta 2019 je agencija pričela izvajati nacionalno kampanjo za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini. Namenjena je celoviti in enotni promociji slovenskega gospodarstva na globalnem konkurenčnem trgu in izpostavlja ključne konkurenčne prednosti Slovenije na višjih področjih.
Ambasadorji slovenskega gospodarstva so izjemna slovenska podjetja in organizacije, ki vsak na svojem področju ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo. Več informacij o ambasadorjih in njihovih prebojnih rešitvah je na voljo TUKAJ.
Družina ambasadorjev je zelo pestra, saj so v njej mikro, mala, srednja in velika podjetja, zagonska in rastoča podjetja ter tista z dolgoletno tradicijo in pa izjemno uspešni skriti šampioni, po številu katerih se slovensko gospodarstvo uvršča v sam svetovni vrh. »Med ambasadorji so podjetja in organizacije, ki so skrbna in odgovorna do okolja, ki s pomočjo vlaganj v znanje zaposlenih ustvarjajo učinkovite rešitve, dodajajo vrednost končni ponudbi in dosegajo konkurenčno prednost pred drugimi. Prepričani smo, da bo nacionalna promocija prav zaradi prikaza njihovih konkretnih prebojnih rešitev, bolj uspešna in prepoznavna ter bo prispevala k večjemu zaupanju v slovensko gospodarstvo,« je na srečanju poudaril dr. Tomaž Kostanjevec, direktor SPIRIT Slovenija.
Zaradi koronavirusa bo treba iskati nove, drugačne načine ter aktivno pomagati slovenskemu gospodarstvu pri oživitvi poslovanja in iskanju novih priložnosti za sklepanje poslov. »Računamo, da bomo za digitalno oglaševalsko kampanjo, s katero bomo slovensko gospodarstvo na strateških izvoznih in investicijskih trgih pozicionirali kot zaupanja vredno in zanesljivo poslovno okolje, namenili bistveno več sredstev kot doslej,« je dodal. Poleg tega bo SPIRIT Slovenija na prioritetnih trgih izvajal različne promocijske aktivnosti in v sklopu številnih skupinskih sejemskih nastopov, mednarodnih projektov in predstavitev tujim kupcem in potencialnim investitorjem predstavljal Slovenijo in njene konkurenčne rešitve.
Izboljšana mednarodna prepoznavnost Slovenije je tudi med strateškimi cilji vladnega programa za spodbujanje investicij in internacionalizacije slovenskega gospodarstva do leta 2024, je v nadaljevanju pojasnil Andrej Čuš, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo. »Slovenska podjetja in gospodarstvo kot celota se soočajo s slabo globalno prepoznavnostjo ne le v smislu tržnih deležev, ampak tudi po prepoznavnosti Slovenije kot blagovne znamke. Zato si bomo poleg prepoznavnosti države prizadevali tudi za izboljšano internacionalizacijo naših prebojnih rešitev, za kar bomo namenili tudi znatna finančna sredstva, « je dodal in zaključil: »Kar pa zadeva ambasadorje slovenskega gospodarstva, verjamem in to smo tudi že dokazali, da lahko Slovenci premikamo gore, če stopimo skupaj. Skupaj smo močnejši!«