2.7 C
Ljubljana
ponedeljek, 23 decembra, 2024

(PISMO BRALKE) Evrovizija 2024 ali Koda za pedofilijo

Piše: Frančiška Buttolo

Kako naj začnem z opisom svojega vtisa ob sinočnji Evroviziji 2024? Morda z vzklikom: “Popevka je mrtva! Živela politična propaganda za  pedofilijo!”

 Ko sem sinoči spremljala Evrovizijo, sem bila še dokaj zadovoljna. Pesmi so bile dobre, tudi slovenska. Čestitke! Problem je bolj v tem, da so bile skoraj vse v resnici še preveč popolne, da bi bile sploh lahko popevke.  Bile so vse prej kot  tista čudovita evropska –  zgledno nepopolna – glasbena zvrst, ki lovi nujno ravnotežje v povezavi  med vrhunsko televizijsko  glasbeno, pa tudi pesniško in vizualno   še sprejemljivo kvaliteto, predvsem pa omogoča  obvezno  dostopnost (pot do ljudskih src) najširšim evropskim  množicam. Vsega tega zdaj ni več. Pesmi so v vseh pogledih popolne. So perfektni del televizijskega  šova. To pomeni, da je na Zahodu  s popevkarsko   klasiko konec. Dobili pa smo popolno televizijsko politično propagandno – izrazito totalitarno televizijsko zvrst, za katero je evropska klasična, narodnostno opredeljena, popevka samo še klasični rasizem.

Vse  prvine globalistične  evrovizijske “popevke” – glasbene in  vsebinske – so tehnično (digitalno) tako podrobno obdelane, da je to že prav grozljivo. Ta popolnost  glasbenih in besednih elementov in njihova tehnološko popolna sestava pa  me je sinoči spomnila na razočaranje mojega karizmatičnega profesorja svetovne literature, ki nam je v začetku šestdesetih v seminarju potožil nad svojim razočaranjem ob pogledu na obnovljeno  stebrovje v Partenonu, ko je obiskal Atene.

In sinočnja pesem Evrovizije se  mi je zdela še najbolj  podobna   končnemu učinku  obnovljenih stebrov   Partenona, kot ga je opisal moj karizmatični profesor. Američani, ki so  pomagali pri obnovi tega svetišča, so namreč  določene manjkajoče stebre tako popolno obdelali z najboljšimi stroji, da so bili vsi enaki – brez ene same tehnične pomanjkljivosti,  kaj šele resne napake, tudi te  – nemalokrat –  značilne in nadvse pomembne za najvišji umetniški učinek prvotnih – ročno izdelanih  – stebrov. In pogled na obnovljeno –  “ameriško”  –  stebrovje  je bil zaradi njegove,  prav krute popolnosti, zelo moteče tehnično  “idealen”, prav prostaško  vsiljiv. Da, pogled na obnovljene stebre je bil daleč od tistega, ki ga je imel profesor ob pogledu na izvirne,  neobnovljene  stebre. Ugotovil je, da pri “ameriških”  ni ostalo skoraj nič od antične umetniške prepričljivosti. Vse to pa skoraj samo zaradi ganljivega učinka izvirne, nepopolne  obdelave antičnih stebrov,  tako človeško – humano –  ranljivih.  V resnici so bili  UMETNIŠKA dela, v vsej njihovi  posebni človeški milini nepopolnosti vsakega od njih. Da, v vsej  človekovi tragediji zaradi  nepopolnosti vsakega od njih. Zdaj pa turisti še najbolj občudujejo nove stebre, torej  predvsem ameriško tehniko.  Zdaj  množice zahodnih turistov v resnici občudujejo – prav  častijo – ne grški,  temveč AMERIŠKI  Partenon.

Ta  – ameriški – Partenon pa je pošastno tog. In prav takšne  so zadnja leta  “popevke” Evrovizije. Pravi čudež v medsebojni povezavi Evropejcev so  popevke dosegale samo na začetku te – evropske –  prireditve. Amerikanizacija pa je evropsko popevko dvignila do tehnične, zlasti vizualne, glasbene in sporočilne  POPOLNOSTI,  uničila.  Evropa ni več sposobna sposobna iz preproste melodije in prav takšnega besedila ničesar več ustvariti.  Pastirska pesem nikogar več ne gane.

Prav narobe, vsi so navdušeni predvsem  nad urbanimi političnimi sporočili. Letos bi se  še Hitler razveselil  zelo  rasističnega gesla birokratov z  Evrovizije: “Pedofilija za vse!”  Kdor ni za kvir, je rasist.  In kvir, v katerem je vse več mladoletnikov,  saj bo kmalu obvezen celo v osnovnih šolah, menda tudi že v vrtcih, ni  v resnici prav nič   drugega kot nekoliko daljši “umetniški” ovinek do svobodne  PEDOFILIJE. Kajti   glavni cilj svetovne multikulturne, bolj ali manj  marksistične,   politične in finančne elite, je svobodna pedofilija. Podobna tisti v antiki. EU je že popolnoma v njenih rokah, ker so banke pedofilov izjemno močne in radodarne. In na  ateističnem Zahodu se pod geslom urbanih svoboščin, mešanice različnih sodobnih totalitarizmov, kotijo tudi številni antični družbeni ideali,  predvsem pa  suženjstvo, seveda digitalizirano. Samo antično umetnost digitalni globalizem popolnoma odklanja. Ker digitalna družba ne priznava humanizma, temveč ga uporablja le za svoje izkoriščevalske zlorabe in trike.

Zato se je tudi vsa umetnost evropske popevke ali pesmi Evrovizije zožila na kup denarja zahodne pedofilske elite, močne in tudi   radodarne, ki ima v švicarskih bankah ogromno denarja. Letos ga  je ta svetovna kriminalna združba  vložila tudi v evrovizijsko propagando za uzakonitev svobodne pedofilije.  Saj menda ni vsa Evropa tako neumna, da bi verjela, kako sta  le po naključju zmagala dva – še skoraj  otročička – rožnato, po vsem videzu  spolno še nedozorelo,  švicarsko dete in   “baby”   s Hrvaške. Zmagalo  je, seveda,  švicarsko rožnato detece, ker ima Švica več denarja za prihodnjo ameriško glasbeno  prireditev –  Evrovizija 2025.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine