Piše: Andrej Jevšenak
Na objavo članka s tem naslovom v časopisu naš čas sem pričakoval le odgovor od komisije, ki opravlja izpite za motorje in avtomobile a tega ni bilo. Zato bi napisal še sledeče in saj malo dal razmislek mladim voznikom motorja, da hitrost, ki jo vsiljujejo na izpitih motorja ta komisija (Velenje, Celje, Slovenj Gradec), ni vedno tako kot si ti to predstavljajo in mlade vsiljujejo v nevarno vožnjo motorja , kar je dostikrat posledica nesreč, invalidnosti in tudi smrti. Moja generacija iz 60 let je to čutila tako, da je moj sošolec iz osnovne šole kmalu po končani šoli se smrtno ponesrečil z motorjem tomos in to s hitrostjo 50 km v vasi in na asfaltni cesti. Tudi naš sosed v Velenju (Skaza Andrej) je bil voznik motorja a je izgubil življenje v 80 letih prejšnjega stoletja, ko je na regionalni cesti paka na ovinku peljal okoli 90km in ga ni več med nami. Tudi v živo sem videl hudo prometno nesrečo na levem ovinku ceste iz Pesja proti Šoštanju, ko sta silovito trčila avtomobila 101 in »piči poki« na vlažni cesti ravno tam, kjer je na »Knapovski dan« motorista komisija kaznovala, ker ni vozil z 90 km/h. Na tem ovinku so takrat umrli 3 ljudje in ena voznica je bila invalid do smrti in je tudi že umrla. Tudi letos je že bilo nekaj nesreč motoristov na naših cestah s smrtnim izidom in v vseh je vzrok prehitra vožnja in neupoštevanja vožnje na svojem delu pasa-(sekajo po levi strani). Tudi minuli teden je na cesti pri Žireh ogasnilo mlado življenje na motorju, ko je vozil po zahtevah komisije 90 ali 50 km. Zato tudi javno pozivam komisijo za odgovor na zapisnik, kjer piše, da voznik ni opravil izpita, ker je vozil počasneje kot je označeno na cesti in ker v levem križišču ni peljal po levem delu levega pasa ampak po sredini. Komisija; kaj pomeni to da se zaradi vaše zakonodaje morajo vsi mladi vozniki pobiti?
Mladi motoristi, motoristke, ko ste na svoji vožnji upoštevajte normalna pravila , vozite po občutku in razpoloženju ter razmeram primerno, vozite s pametno in s SRCEM in zavedajte se, da imate le eno življenje, pa čeprav vam komisija vsiljuje pravila katera so glavni vzrok nesreč in smrti voznikov motorja na naših »super(ne)varnih« cestah.
Andrej Jevšenak, Slovenija