Piše: Sara Kovač (Nova24tv)
Da agencije, kot je Ninameda bolj ustvarjajo javno mnenje kot ga merijo, ni več skrivnost. Bližajo se volitve, na kar se levi politični pol intenzivno pripravlja in preračunava na kakšen način bi uspeli pridobili čim več glasov. Tu jim na pomoč prihaja tudi Vox populi, ki za njih očitno išče vsemogoče kombinacije strank in politikov, s katerimi bi zmanipulirali glasove – v spletni anketi so postavili nenavadno vprašanje, ki je dokaz, da določene poteze na političnem parketu nikakor niso naključne in spontane ampak skrbno preračunane in načrtne.
“Kako verjetno bi na naslednjih volitvah v Državni zbor volili politično stranko SAB, če bi se ji pridružili nepovezani poslanci s predsednikom Državnega zbora Igorjem Zorčičem in vodjo poslanske skupine Janjo Slugo?” se glasi vprašanje. Odgovori, med katerimi je mogoče glasovati pa so “bi volil, ne bi volil, ne vem.”
Ustvarjalci javnega mnenja očitno že skrbno preračunavajo, kaj se jim bolj splača na prihajajočih volitvah in temu prilagajajo svoje nastope in stališča v Državnem zboru. Tokrat “tipajo” kakšen bi bil odziv volivcev, če bi se stranki Alenke Bratušek pridružila odpadla člana stranke SMC, Igor Zorčič in Janja Sluga, ki sta sedaj nepovezana poslanca. To je več kot dokaz, da bi poslanca vstopila v Bratuškovo stranko le za glasove in ne ker delijo njihova stališča.
Mediji skupaj z agencijami, ki “merijo” javno mnenje so bolj kot kadarkoli prej priskočili na pomoč levi politični sferi pri ustvarjanju kombinacij strank in politikov in pri iskanju novih obrazov, ki jim je javnost naklonjena. S tem so pokazali, da niso zvesti svojim načelom in prepričanj, ampak da kakor zapiha veter in odpihne glasove, v tisto smer bodo šli tudi sami.