V začetku decembra je zavod Živim naročil (in plačal) ljubljanskemu mestnemu prometu, da bi na mestnih avtobusih namestili plakate v promocijo življenja otrok.
Zaradi pritiska levičarskih aktivistov je mestno podjetje že po nekaj dnevih (po mnenju pravnika dr. Mateja Avblja protiustavno) že plačani oglas potihoma odstranilo z mestnih avtobusov. LPP je pojasnil, da je oglas umaknil »zaradi polemik, ki so se odprle« in ker »na najetih površinah ne smejo izvajati oglaševanja, ki bi vzbujalo kakršnokoli nestrpnost«. Zavod Živim, ki je na začetku kampanje objavil sporočilo “V decembru in januarju bomo po Ljubljani širili VESELJE DO ŽIVLJENJA! Kako smo NAVDUŠENI!” je seveda začuden nad potezo mestnega podjetja in se sprašuje, kako je lahko za mestno podjetje »nestrpnost« podpora rojstvu otrok. Navsezadnje bi bili ti otroci novi uporabniki storitev avtobusnega podjetja. Seveda je sporočilo LPP za lase privlečeno, namen oglasov je ravno v tem, da bi sprožili polemike v javnosti. Če bi se LPP res bal, da bi se sprožile polemike, potem tudi ne bi dovolil oglasov veganskega društva, ki razglašajo »veselje nad življenjem« živali. Očitno ima torej za vodstvo LPP oglaševanje pravic živali prednost pred oglaševanjem pravic ljudi.