Piše: Andrej Sekulović
Danes, ko opazujemo korenite spremembe v sestavi evropskega prebivalstva, se moramo zaradi liberalne migrantske politike bolj kot kadarkoli prej zavedati preprostega dejstva: demografija je usoda.
Ali z drugimi besedami, etnična sestava nekega prebivalstva je poglaviten dejavnik pri oblikovanju družbe, saj slednjo konec koncev sestavljajo prav ljudje. Primeri tega so lahko nekdanje čezmorske kolonije evropskih sil kot tudi današnje zahodnoevropske multikulturne družbe. Južnoafriška mesta in soseske, kjer so v času evropske vladavine živeli belci, so bili bolj podobna Evropi kot pa današnje nemške, švedske ali francoske soseske, kjer živijo migranti, zaradi česar postajajo bolj podobne kakšnim arabskim ali afriškim četrtim. Ne le vonj po »eksotični« hrani, ki prihaja iz hitrih restavracij, tudi minareti, ki rastejo v evropsko nebo, nam dajejo vedeti, da nekateri deli Evrope postajajo vse manj evropski.
Etnična sestava nekega prebivalstva je poglaviten dejavnik pri oblikovanju družbe.
Uvoz migrantov iz tretjega sveta, ki za liberalni kapitalizem predstavljajo poceni delovno silo in za levico nove volivce, je spremenil podobo stare celine. Seveda pa prišleki in njihovi potomci, ki so velikokrat bolj breme za državno blagajno kot pa gospodarski plus, niso preprosto sprejeli tako zelo opevanih liberalno demokratičnih vrednot, temveč so ostali povezani s svojo kulturo, ki jo sorazmerno z naraščanjem svojega števila hočejo vse bolj uveljavljati na evropskih tleh. Tako danes migranti iz muslimanskih držav zahtevajo institucionalizacijo svoje religije in pravil. V nekaterih državah je slišati tudi zahteve po uvajanju šeriatskega prava in ustanovitvi kalifata na tleh našega kontinenta. Šeriatsko pravo se sicer v številnih evropskih soseskah v praksi že izvaja. Prav tako migrantske skupnosti ustanavljajo svoje stranke in organizacije. Norost multikulturalizma tako postopoma uničuje staro celino in ustvarja iz nekoč ponosne Evrope, matere belih narodov, novo Afriko, Bližnji vzhod in Azijo v enem. Ne gre le za asimilacijo, ki se je izkazala za precej nemogočo, gre za to, da je narava pomembnejši dejavnik od okolja in da se nekaterih stvari preprosto ne da združevati, saj rezultati vodijo v katastrofo.