Premier Marjan Šarec se je odzval na razprave, ali je primerno, da podjetja, ki so delno ali večinsko v državni lasti, oglašujejo v medijih, ki širijo sovražne vsebine. Meni, da lahko njihovi bralci takšno oglaševanje razumejo tudi kot aktivno podporo zapisanemu ter pozval k razmisleku, “ali želja po dobičku res upravičuje strpnost do nestrpnosti”.
Kot je zapisano na spletni strani vlade, so v Šarčev kabinet v zadnjem času prejeli kar precej pozivov, naj se javno opredelijo glede razprave o spornosti oglaševanja (delno ali večinsko) državnih podjetij v medijih, ki širijo sovražne vsebine.
Šarec v svojem odzivu navaja, da spoštuje samostojnost in neodvisnost delovanja podjetij ter da razume, da si prizadevajo za tržno uspešnost in konkurenčnost, kot tudi, da so njihovi oddelki za trženje osredotočeni na učinkovitost in skušajo doseči čim širši krog ciljnih skupin.
“Pa vendar je ob široki paleti načinov in poti oglaševanja ter zlasti ob dejstvu, da se predstavljate kot ‘družbeno odgovorna’ podjetja, zavezana svojim ‘etičnim kodeksom’, na mestu razmislek, kakšno je sporočilo vašega oglaševanja v medijih, ki se od nestrpnosti in sovražnega govora ne ogradijo in ju ne obsodijo, pač pa – nasprotno – celo širijo ali pri tem pomagajo,” je zapisal.
Šarec v nadaljevanju pravi, da se podjetja, o katerih je govora, do vsebin, ob katerih se pojavljajo njihovi oglasi, morda ne želijo opredeljevati. “A to je napačen odnos, kajti bralci vaše ravnanje lahko razumejo tudi kot aktivno podporo zapisanemu. Še več, sovražnim vsebinam dajete legitimnost. To, verjamem, ni vaš namen. A vaše oglaševanje je moč razumeti tudi tako,” je zapisal.
Na koncu je podjetja v delno ali večinski lasti države pozval k razmisleku o tem, “ali želja po dobičku res upravičuje strpnost do nestrpnosti”.
Seveda je jasno, da je za levičarje primerno, če državna podjetja oglašujejo v levičarskih medijih, če pa slučajno oglašujejo v alternativnih oziroma opozicijskih medijih pa za njih seveda to ni primerno. In to je za njih »pomoč« pri širjenju t. i. sovražnega govora.
Ob tem je znano, da skrajni levičar Domen Savič poziva podjetja v državni oziroma delno državni lasti, da naj ne oglašujejo na televiziji Nova24TV in v reviji Demokracija, o čemer smo v reviji Demokracija in na naši spletni strani že pisali. Pri tem mu celo asistira državna RTV Slovenija, ki jo plačujemo vsi slovenski davkoplačevalci…
Skratka, predsednik LMŠ in predsednik vlade Marjan Šarec zvesto sledi direktivam zadnjega šefa CK ZKS Slovenije Milana Kučana, ki se je že pred časom na Ilovi gori zavzel za omejitev t. i. sovražnega govora. Seveda pa o tem, kaj je sovražni govor, odločajo levičarji… Za njih je po novem »sovražni govor« celo slovensko domoljubje!