3.9 C
Ljubljana
nedelja, 17 novembra, 2024

(PREJELI SMO) Pomoč za 158 ukrajinskih družin

Piše: A.L.R., C.R.

Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju s partnerji – podjetji Mastercard, Truhoma in Kalmia, pozvala vse oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo ljudem v stiski. Preko kreativnega natečaja so bila zbrana številna navdihujoča dela, ki so bila pretvorjena v NFT-je in nato prek platforme Truhoma ponujena širši javnosti.

Zbranih je bilo 6.320 EUR, s katerimi je bilo kupljenih 158 paketov s hrano. Paketi so bili dostavljeni na ukrajinsko veleposlaništvo in razdeljeni v samo nekaj urah. Pakete hrane so prejele ukrajinske družine v stiski, ki so našle svoje začasno zatočišče v Sloveniji.   

Kreativnost in tehnologija tokrat v znamenju dobrodelnosti

Slovenska oglaševalska zbornica bo tudi v bodoče posluževala rabe novih tehnologij za dober namen in obenem tako predstavljala stroki kaj nove tehnologije, tudi v sozvočju kreativnosti, lahko doprinesejo.

»Ob tej priložnosti se še enkrat iskreno zahvaljujem vsem donatorjem za nakup NFT-jev, vsem snovalcem, ki ste oddali svoja dela in žiriji za opravljen izbor najustreznejših rešitev. Truhoma je skupaj s SOZ poskrbela, da so vsa zbrana sredstva 100 % prispela do družin, ki potrebujejo pomoč. Poleg dobrodelne note projekta me še posebej veseli, da je pod okriljem SOZ-a tokrat oglaševalska industrija združila moči za pomoč Ukrajinskim družinam v stiski. Projekt predstavlja lep preplet dveh zelo aktualnih tem v kontekstu oglaševanja – družbene odgovornosti in dobrodelnosti, ki sta v zadnjih letih postali pomembna stalnica oglaševanja, in NFT-jev, ki so trenutno eden najbolj opaznih pokazateljev bliskovitega razvoja digitalnega okolja ter znanilci interneta 3.0,« je poudaril Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij.

In ko omenjamo razvoj digitalnega okolja, ta v ospredje stopa tudi na področju dobrodelnosti. Posebna zahvala gre podjetju Kalmia, ki je, kot je povedal Klemen Peternel: »Pomagala pri tem, da smo z uporabo novih tehnologij uspešno povezali kreativno energijo z dobrodelnostjo. S tem smo pokazali, da lahko s pametno uporabo tehnologije veriženja blokov prispevamo tudi v dobrobit družbe.« Kalmia je tako kot tehnološki partner prevzela odgovornost nad učinkovitim in zanesljivim izdajanjem ter prenosom posameznih NFT-jev končnim prejemnikom.

Projekti solidarnosti, ki vključujejo znanje in veščine strokovnjakov iz sveta oglaševanja in širše, bodo postali stalnica, zahvala pa gre vsem posameznikom in podjetjem, ki so pomagali in tako podprli družine v stiski.

»Pobuda, da skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico pomagamo ljudem iz Ukrajine, je bila le ena od mnogih, a v teh časih izredno pomembna, in prav zato upamo, da bomo uspešno stopili skupaj tudi v prihodnje,« je povedal Aleš Petejan, direktor marketinga, Mastercard Slovenija.

Ljudem v stiski lahko pomagate tudi vi

Na naslovu https://truhoma.org/ si lahko ogledate in transparentno donirate drugim družinam ter posameznikom iz Slovenije in Ukrajine, ki potrebujejo vašo pomoč.

»Pri Truhomi smo izredno veseli, da smo s Slovensko oglaševalsko zbornico združili moči in izpeljali še en uspešen dobrodelni projekt – projekt, ki je v duhu preseganja mej konkurenčnosti združil različne oglaševalske agencije za pomoč številnim ukrajinskim beguncem v Sloveniji. Pri tem smo pokazali, da lahko moderne tehnologije zagotovijo transparentno in učinkovito filantropijo, kjer je izredno pomembno, da gre pomoč v celoti direktno v roke prejemnikov. Ob tem bi se rada zahvalila Slovenski oglaševalski zbornici, podjetjem Mastercard, Kalmia, Davidov hram in Pristop, vsem sodelujočim kreativcem in oglaševalskim agencijam, Natalyi Markevych iz ukrajinske ambasade ter donatorjem, ki so se z odprtim srcem odzvali. Skupaj smo razveselili številne ukrajinske družine, ki so bile primorane zapustiti svojo državo in si poiskati zatočišče v Sloveniji.« Ana Lukner Roljič, ustanoviteljica & predsednica uprave Truhoma Fund Inc.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine