-1.5 C
Ljubljana
petek, 22 novembra, 2024

Pečečnik: »V središču morata biti skrb za zaposlene in okolje, da bi Slovenija tako ostala zelena država«

Piše: C. R.

Joc Pečečnik, predsednik SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, je na srečanju z uredniki in novinarji, ki ga je imel danes v novih prostorih SBC na Dunajski cesti 119 v Ljubljani, predstavil okrepljeno ekipo ter novo vizijo kluba in program SBC 2.0. Poudarki progama so povečevanje prepoznavnosti slovenskih podjetij v tujini, spodbujanje podjetništva v Sloveniji in krepitev socialnega dialoga.  

 »V SBC so povezani vrhunski podjetniki, ustanovitelji podjetij. Podjetništvo je pomemben steber razvoja vsake družbe. V klubu si bomo zato prizadevali za internacionalizacijo slovenskega podjetništva in ustvarjanje dobrih pogojev za razvoj domačega podjetništva,« je poudaril Pečečnik, ustanovitelj mednarodne korporacije Interblock ter predsednik SBC.

14.10.2021
tiskovna konferenca SBC ob otvoritvi novih prostorov
(foto: Barbara Reya)

Pečečnik je predstavil tudi nov upravni odbor kluba, v katerem so podjetnice in podjetniki: Andrea Volenik, Igor Akrapovič, Marko Bitenc, Martin Jezeršek, dr. Jure Knez, Janko Kuhar, Marko Lukič, Kristina Kočet Hudrap, Štefan Pavlinjek in Alen Šinko. Izvršna direktorica kluba je s 1. oktobrom postala odlična poznavalka gospodarskega in podjetniškega okolja Sonja Šmuc.

Joc Pečečnik je v prvem srečanju s predstavniki medijev po nastopu funkcije predsednika SBC – Kluba slovenskih podjetnikov predstavil okrepljeno ekipo kluba. Člani upravnega odbora kluba so Igor Akrapovič (Akrapovič, d. d.), Marko Bitenc (Zdravstveni zavod Zdravje), Martin Jezeršek (Jezeršek gostinstvo, d. o. o.), dr. Jure Knez (Dewesoft, d. d.), Janko Kuhar (POS Elektronček, d. o. o.), Marko Lukič (Lumar, d. d.), Kristina Kočet Hudrap (Tiko pro, d. o. o.), Štefan Pavlinjek (Roto Group, d. o. o.), Alen Šinko (Kovis Group) in Andrea Volenik (Volenik, d. o. o.).

Izvršna direktorica kluba je s 1. oktobrom postala Sonja Šmuc, ki ima dolgoletne izkušnje z delom na področju razvoja gospodarstva in podjetništva.  

Zakaj nov program SBC 2.0? »Trenutne razmere zaradi posledic covida-19 na področju gospodarstva niso ugodne za razvoj podjetništva. Če k temu dodamo še številne obstoječe administrativne ovire, s katerimi se srečujejo slovenski podjetniki, je to izredno neugodno okolje za razvoj zelo pomembnega stebra naše družbe,« pravi Pečečnik.

Klub si bo pod njegovim vodstvom prizadeval za izboljšanje razmer v družbi in gospodarstvu: »Za uspešen razvoj podjetništva potrebujemo načrt, kako bomo ponovno vzpostavili razmere iz časa pred  covidom-19. V tem vidim našo glavno nalogo. V naših vrstah so različni podjetniki, skupno pa jim je to, da so sposobni, željni povezovanja in dela za boljšo Slovenijo. Tudi idejo o SBC so zato dočakali z odprtimi rokami. Zdaj je prišel čas, da s konkretnimi predlogi pokažemo, kaj zmoremo, ter da povrnemo ugled besedi podjetnik v našem okolju. Le z jasnimi dejanji lahko dokažemo, koliko lahko s svojim delom prispevamo k slovenski družbi.« 

Joc Pečečnik, predsednik SBC – Kluba slovenskih podjetnikov. (foto: Barbara Reya)

SBC je klub slovenskih podjetnikov, ki so se svojim delom in inovacijami dokazali na različnih področjih, je izpostavila izvršna direktorica Sonja Šmuc»Rezultati članov navdušujejo tako pri rasti prodaje in zaposlenosti kot pri ustvarjanju dodane vrednosti, saj so v petletnem obdobju med 2015 in 2020 pri vseh teh kategorijah rasli vsaj dvakrat hitreje od slovenskega povprečja. Te ambicije želimo v novem programu, ki temelji na štirih stebrih – zasebnem, podjetnem, družbenem in humanitarnem –, podpreti z vsem našim znanjem.« 

Med pomembnimi cilji kluba je internacionalizacija delovanja in odpiranje povezav s Slovenci po svetu: »V okviru internacionalizacije kluba SBC želimo s čim manjšimi stroški postaviti pisarne SBC na vseh celinah in kasneje v vsaki večji državi, kjer poslujejo podjetniki slovenske narodnosti,« napoveduje Pečečnik, ki bo krepil tudi povezovanje in sodelovanje SBC z drugimi pomembnimi poslovnimi klubi po svetu. Posebno pozornost bo klub namenjal mladim podjetnikom, pri članstvu pa bo cilj doseganje številke 1000: »Nato bomo krog zaprli, saj nad to številko ne bo mogoče učinkovito upravljati kluba. Zato je pod mojim vodstvom klub sklenil, da bomo število članov omejili na 1000,« pojasnjuje Pečečnik.

14.10.2021
tiskovna konferenca SBC ob otvoritvi novih prostorov
(foto: Barbara Reya)

Srečanje z uredniki in novinarji je potekalo v SBC Loungeu, novem prostoru kluba, ki je namenjen poslovnim srečanjem ustanoviteljev domačih podjetij.

Vir: sbc.si

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine