Piše: Sara Kovač (Nova24tv)
Bojana Pustinek Miočić je učiteljica zgodovine in sociologije na osnovni šoli Ljubno ob Savinji, je promotorka in celo organizatorka zavržnih protestov proti nošenju mask, proti cepljenju, proti testiranju otrok. Njen Facebook profil prav tako razkriva, da nasprotuje kvizu o osamosvajanju Slovenije in je mnenja, da zgodovino pišejo zmagovalci, kar je naravnost škandalozno stališče za učiteljico, ki bi morala prisegati na znanstvena dognanja. Predvsem pa je škandalozno, da učitelji s tovrstnimi ekstremnimi stališči poučujejo otroke.
Bojana Pustinek Miočić, učiteljica na osnovni šoli v Savinjski dolini ter aktivna članica civilne Iniciative Otrok ne damo in skupine Delavci v VIZ proti prisili meni, da so ukrepi povezani s šolo, kot večina ukrepov pri nas, hitri, nepremišljeni in nestrokovni. Predvsem pa se čuti poklicano za ozaveščanje glede tega, da je, po njenem mnenju, uporaba mask v šolah neustrezna, neučinkovita in otrokom nevarna za njihovo zdravje. Je torej še ena tistih učiteljic, ki “ne verjame” v maske in se ji zdi očitno bolj smiselno, da se virus pač prosto širi po razredu in naprej v družine. “Že na osnovi lastnega občutka, ki ga imamo, ko nosimo masko, je očitno, da gre za poseg, ki naše dihanje omejuje in otežuje. Dihati s polnimi pljuči predstavlja vdih in izdih. Naši dvomi pa temeljijo tudi na osnovi obstoječih poročil o nošenju mask,” je pojasnila. Seveda rada citira tudi neuspelega kandidata za ustavnega sodnika Andraža Terška, simpatizira pa z zdravniki kova Matjaža Figlja, ki je po mnenju zdravniške zbornice, z objavami o epidemiji na družbenih omrežjih in tudi v medijih, kršil zdravniški kodeks. V isto skupino lahko verjetno pridružimo še predsednika združenja ravnateljic in ravnateljev Gregorja Pečana, ki trenutno širi svoj skepticizem do samotestiranja šolarjev in dijakov. Danes se namreč ponovno odprejo šole, šolniki pa ponovno vidijo le goro problemov, namesto da bi poprijeli za kakšno od rešitev.
Učiteljici pa se ne zdijo problematične zgolj maske, pač pa težavo vidi tudi v kvizu, ki ga pripravlja Nova24TV v sodelovanju s šolsko sekcijo VSO in evropskim poslancem, dr. Milanom Zverom. Tekmovanju o zgodovini nastanka slovenske države bo namenjeno dijakom ter osnovnošolcem zaključnih dveh razredov, vsi udeleženci tekmovanja bodo prejeli priznanje Domoljub, najboljše pa bodo pričakale tudi privlačne denarne nagrade in izlet v Bruselj. Cilj natečaja je okrepiti zavest otrok o pomenu nastanka slovenske države, evropskih vrednot in demokracije v Sloveniji. Na vprašanja v kvizu se bo odgovarjalo s pomočjo učbenikov za zgodovino v osnovnih in srednjih šolah, lahko pa se tudi uporabi gradivo Bele knjiga Slovenske osamosvojitve ter gradivo, ki je dosegljivo tukaj. Ker pa je v Sloveniji “prava” le leva resnica, je pričakovano omenjeni kviz požel val levičarskega ogorčenja. Po njihovem mnenju gre za “očitno indoktrinacijo otrok v najnizkotnejši obliki ter obenem napad na neodvisno šolstvo s – po meri SDS – potvorjeno zgodovino.” Z zamolčano zgodovino ponosnih naslednikov komunistov, seveda ni narobe nič.
Škandalozno dojemanje zgodovine
Bojana Pustinek, ki je tudi ena od organizatork protestov v Mariboru in še kje, je na Facebooku zapisala: “Dejstvo je, da zgodovino pišejo zmagovalci. In dejstvo je, da imajo v vojni vsi krvave roke! Tudi vemo, da komunisti niso bili milostni s svojimi nasprotniki! Dejstvo pa je, da so domobranci peli slavo okupatorju! Zakaj? Da so reševali v prvi vrsti sebe in ohranjali svoje privilegije. Ni ga opravičila, da se klanjaš ideologi fašizma in nacizma!! In danes v 21. stoletju se poslužujejo istih prijemov, ki jih očitajo nasprotnikom? Dokaz, da ne levi ne desni politiki ne delajo za dobro ljudi! Sprava. Pika. In gremo dalje. V prihodnost! Samo ta je pomembna. Zgodovina je preteklost, ki nas opominja! Zato poziv na domoljubno tekmovanje z denarno nagrado resnično ni korak k spravi! Obenem pa diskriminira vsa ostala tekmovanja in dosežke mladih! Zaostrujejo pogoje za pridobitev Zoisove štipendije! Znižali so višino le te! Moja hči je bila lani zlata maturantka. Več kot 200 jih je osvojilo to prestižno mesto! Kaj so za to dobili? Še dostojne svečane podelitve ne!!! Zdaj pa jih peljejo celo v Bruselj? Če bodo domoljubi? Oprostite, a to mene spominja na Hitlerjevo mladino!!!”
Pri njenem zapisu je naravnost škandalozno, kako učiteljica dojema zgodovino, eksaktno vedo: Pišejo jo zmagovalci, ne zgodovinarji. Po domače povedano, pišejo jo politiki po svoji percepciji in ne podlagi znanstvenih virov. Ob vseh njenih stališčih so lahko zgroženi predvsem starši otrok, ki jih poučuje nepoučena učiteljica.
Precej žalostno, učiteljici gre očitno v nos domoljubnost. Domoljubnost pravzaprav izenači kar z nacizmom. Otroke, ki bi jih za nagrado na kvizu peljali v Bruselj pa primerja celo s Hitlerjevo mladino. Tako imenuje učence, ki bi konec koncev lahko bili tudi njeni? Težko je sploh najti besede za komentar tako do konca zavržne izjave neke učiteljice, ki za povrh vsega celo uči zgodovino in sociologijo. V naslednjem hipu pa iz učiteljice bruhne še zavist – njene hčere namreč, čeprav je bila zlata maturantka, niso peljali v Bruselj. Menda ni bila deležna niti dostojne svečane podelitve in učiteljici se zdi popolnoma krivično, da je treba biti domoljuben in poznati zgodovino svojega naroda, če želiš na tekmovanju “Slovenija, moja država,” prejeti nagrado. “Domoljubno tekmovanje diskriminira vsa ostala tekmovanja in dosežke mladih”? Pa razumi, kdor more!