Serija Jezero se je po šestih delih končala, a že takoj po prvem dvignila veliko prahu. Gledalci so se namreč množično pritoževali nad slabo kakovostjo zvoka.
Tudi glavni igralec Sebastian Cavazza se je v pogovoru za medije strinjal s kritiko: “Največ pripomb leti na zvok. S temi se strinjam. O težavah z zvokom sploh ne vem, kaj naj rečem. Po vseh blatenjih v časopisih sem že hotel sklicati novinarsko konferenco in v dokazilo pokazati vso korespondenco, ki sem jo naslavljal na produkcijo. Nikoli do zdaj nisem doživel česa podobnega, pa čeprav sem že igral v podobno subtilnih tonalitetah, kot jih ima Taras. Očitno je zadnji čas, da na akademiji ustanovijo katedro za zvok.“ Cavazza pravi, da je zvok kompleksna stvar že med snemanjem, saj igralci včasih nosijo bubice, ki hitro poberejo druge šume, še posebno če je igralec v zimskih oblačilih, pod katerimi nosi še smučarsko perilo. “Boom je po drugi strani zelo ozko usmerjen mikrofon, in če mikroman ni ves čas zelo pozoren in malo zgreši, bo na posnetku namesto govora šumenje bunde. Poleg šumov iz okolja, sta tu še atmosfera in glasba. Če pojesta dialoge, to seveda ni dobro. Tonskega mojstra so že pred začetkom snemanja opozorili, da smo se z režiserjema pri Tarasu na vajah odločili za drugačno impostacijo. Ko režiser reče stop, na vsakem projektu vedno najprej preverim s snemalcem tona, ali je bil dialog dobro posnet, potem preverim še z ostrilcem kamere, ali sem zadel marker. Tudi če Taras kje kaj zamomlja, bi gledalec moral slišati, kaj momlja. Če se torej v poprodukciji zvoka opazi, da nekaj ni v redu, se dela nahsinhronizacija. Je pa res tudi to, da je bil eden od mikromanov ves čas okajen in so ga šele nekaj dni pred koncem poslali s snemanja. Bil je zaposlen na RTVS.“ Na vprašanje, kako se je zvok v četrti epizodi nenadoma izboljšal, pa je Cavazza povedal: “Ves čas sem opozarjal, že ko sem videl prve grobe montaže, da je zvok zelo slab. Nihče me ni resno jemal, zato se je zgodilo, kar se je. Pred četrto epizodo pa so ga ves teden na novo miksali in ga popravili. Vendar so ljudje, ki se na RTVS ukvarjajo z zvokom, prisiljeni delati več projektov hkrati in zato ni čudno, da hitro rečejo, da je v redu. Ne, stari moj, ni v redu! Nikjer nimam teh težav, razen tu. Kaj za k**** je torej narobe?!“