Praznik svetega Martina, tradicionalni slovenski praznik mladega vina, so v organizaciji Slovenskega poslovnega kluba letos že šestič praznovali v Beogradu. Vsako leto se v okviru Martinovanja v Beogradu, v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, promovirajo turistične destinacije v Sloveniji ter predstavljajo vina in izdelke različnih slovenskih regij in mest. Letos je promocijo lokalne kuhinje in vin Pirana in Portoroža podprla tudi MK Group, ki že vrsto let posluje in uspešno vlaga v Sloveniji.
Gostitelji letošnjega Martinovanja v Beogradu so bili Slovenski poslovni klub, Turistično združenje Portorož in mesto Piran. Predsednica Slovenskega poslovnega kluba se je zahvalila Občini Piran-Portorož za uspešen prenos vzdušja teh destinacij v Beograd in srbskim podjetjem, ki so dogodek, ki iz leta v leto raste, tudi podprli.
“Slovenski poslovni klub obojestransko podpira sodelovanje med gospodarstvi Slovenije in Srbije, kar nocoj najbolje kaže promocija slovenskega turizma in uspešnih naložb v Srbiji. Mimogrede, Piran in Portorož sta mi najljubši destinaciji v Sloveniji zaradi vonja, morja, hrane, vina in narave ter zaradi tamkajšnjih ljudi. Nocoj smo čarobno obalno vzdušje teh pokrajin delno preselili v Beograd. Če ga želite v doživeti v polni meri, ga morate obiskati in osebno občutiti.“
Direktor TZ Portorož Igor Novel je poudaril pomen te tradicionalne manifestacije za razvoj meddržavnih odnosov in gospodarstva tega najbolj znanega slovenskega turističnega mesta ter se zahvalil partnerjem, ki so dogodek podprli.
“Ta srečanja omogočajo, da se dober glas o našem mestu, naši turistični in gastronomski ponudbi, sliši v Beogradu in da se v našem mestu poveča število turistov iz Srbije. V vinu je resnica, pravijo starejši, naše vino pa v Beograd prinaša sporočilo prijateljstva in gostoljubnosti, “je dejal Novel.
Piranski župan Genio Zadković se je za uspešno organizacijo dogodka zahvalil Slovenskemu poslovnemu klubu, družbi MK Group in Turističnemu združenju Portorož. Pozdravil je obiskovalce Martinovanja in jih povabil, da obiščejo njegovo mesto, eno najbolj priljubljenih počitniških destinacij na slovenski obali.
“Vino ni edino, kar vam lahko ponudimo, tukaj so še čudovito morje, čiste plaže, izvirna arhitektura našega mesta, pa tudi vrhunske turistične storitve. Slovenija je čudovita za preživljanje počitnic, ne samo poleti, od Beograda in Srbije je oddaljena le nekaj ur vožnje z avtomobilom. Pridite in spoznali boste, da je to vino še boljše, ko se postara in ga pijete ob morju,« je dejal Zadković.
Direktor MK Group Jovan Purar je izpostavil pomen razvoja turističnih destinacij Pirana in Portoroža.
»MK Group je uspešno razširila svoje poslovanje v Sloveniji in pokazala pravo pot za vsa srbska podjetja, ki so pripravljena vlagati v ta konkurenčni, a prijazni trg. Z naložbami v Kempinski Palace v Portorožu, letališče Portorož in Gorenjsko banko smo zastavili uspešno zgodbo, tlakovano z našimi dobrimi nameni, da si prizadevamo za razvoj in izboljšanje vsakega segmenta našega poslovanja v Sloveniji. Ogromno prostora je še za sodelovanje, zlasti na področju turizma, in to je eden najboljših načinov za čim boljšo regionalno povezanost in izkoriščanje prednosti, ki jih ponuja bližina,” je poudaril Purar. Pokrovitelji večera so bili Zvarovalnica Triglav, Diplomacy&Commerce in DHL.