6.1 C
Ljubljana
četrtek, 25 aprila, 2024

Milijarder in demokratski kandidat Bloomberg plačuje influencerje, da ga na socialnih omrežjih prikažejo bolj “kul”

V predsedniški kampanji nekdanjega newyorškega župana Michaela Bloomberga so se odločili, da je čas za inovativnost. Iz tega razloga so začeli najemati influencerje na družbenih omrežjih, katerih naloga je, prikazati Bloomberga kot “kul”.

 

Predsedniška kampanja judovskega milijarderja Michaela Bloomberga, ki se te dni poteguje za demokratsko predsedniško nominacijo na ameriških predsedniških volitvah 2020, se je pridružila platformi Tribe, ki omogoča influencerjem na socialnih omrežjih z zadostnim dosegom, da za oglaševanje “izdelkov” prejmejo plačilo.

Bloombergova kampanja naj bi v zameno za 150 dolarjev na mikroinfluencerja želela doseči, da ti influencerji, ki imajo med tisoč in sto tisoč sledilcev, svoji publiki predstavijo Bloomberga kot “izvoljivega kandidata, ki se lahko povzpne nad ostale,” in je pripravljen preseči politične razlike.

Več si lahko preberete TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine