2.1 C
Ljubljana
četrtek, 18 aprila, 2024

Ker ne spoštuje domoljubja, Američani množično sežigajo proizvode korporacije Nike

Potem ko je korporacija Nike za svojo najnovejšo oglaševalsko kampanjo najel Colina Kaepernicka, nekdanjega igralca ameriškega nogometa, ki je pred dvema letoma sedel oziroma klečal med igranjem ameriške himne, je to domoljube onkraj luže tako razjezilo, da so začeli uničevati svoje Nike proizvode. To snemajo in nato objavljajo na družbenih omrežjih.

Nikova nova kampanja prikazuje Colina Kaepernicka, na sliki je napis: »Verjemi v nekaj, četudi to pomeni žrtvovanje vsega.« Zaradi tega so Američani začeli masovno uničevati proizvode Nike, kajti za njih sta državna himna in zastava svetinja. Sicer je Kaepernick pred dvema letoma na vprašanje, zakaj ni vstal med himno, odgovoril, da zaradi ubojev neoboroženih temnopoltih Američanov. Pri tem je mislil na bele policiste, ki naj bi ubijali neoborožene črnce. Statistike sicer kažejo drugače.

Oglasila se je tudi Taya Kyle, vdova najbolj znanega ameriškega ostrostrelca Chrisa Kyla, in Nikovo kampanjo obsodila.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine