Piše: mag. Tadej Ian
Po množičnem prihodu (predvsem moških) migrantov islamske veroizpovedi se je ponekod v Evropi močno povečalo število posilstev. Zato ni nenavadno, da zaskrbljenost za varnost in spolno nedotakljivost evropskih žensk narašča. V prispevku pojasnjujemo, kakšen odnos ima islam do posilstva žensk, ki so del islama, in do posilstva “zunanjih” žensk.
V vseh kulturah najdemo dobre in slabe ljudi. Tako v vseh okoljih obstajajo moški, ki ne glede na to, kateri kulturi ali religiji pripadajo, razumejo, da je posilstvo ženske zavržno in nemoralno dejanje ter posledično nedopustno nasilje nad sočlovekom. Muslimani nikakor niso izjema, saj številni muslimanski moški nikoli ne bi posilili nobene ženske. Toda ob stiku dveh različnih kultur oz. v tem primeru kar dveh različnih civilizacij je treba razumeti, da vrednotna orientacija znotraj ene civilizacije ni nujno enaka v drugi civilizaciji.
Moderno ideološko levičarsko dojemanje sveta, da smo ljudje povsod enaki ne glede na kulturo, iz katere prihajamo, je zato popolnoma zgrešeno oz. iluzorno. Kultura vpliva na človeka, v kateri je odrasel, in četudi se človek preseli v drugo kulturno okolje, bo svoje kulturne vzorce v večji ali manjši meri ohranil.
Posilstvo muslimanke s strani muslimana
V islamu se svet deli na dva ločena dela. Notranji del je svet islama, bratov muslimanov in sester muslimank torej, in se imenuje hiša miru – Dar al Islam. Zunanji del sveta, ki pa je v skladu z učenjem islama v kaosu, ker v njem živijo ljudje, ki niso muslimani, pa se imenuje hiša vojne – Dar al Harb. Zahodnjaki, ki mislijo, da je islam primitivna religija, so v zablodi. Prav tako kot je krščanstvo gradilo in izhajalo iz judovske religije, je islam gradil in izhajal iz judovske religije in krščanstva. Zato muslimani Jezusa (Isa) priznavajo kot enega od prerokov islama, zadnjega preroka pred Mohamedom, ki je po verovanju muslimanov najpomembnejši in poslednji prerok. Islam je v času svojega nastanka na območju, kjer je nastal, prinesel določeno stopnjo napredka, tako kot ga prinese vsaka uspešna religija.
V Koranu, islamski sveti knjigi, imata moški in ženska skoraj izenačene pravice. Treba pa je poudariti, da v islamu obstaja močna delitev vlog po spolu. Ženske naj bi bile tako izključno (ali bolj) omejene na domače okolje, moški pa naj bi imel prevladujočo vlogo v zunanjem okolju. Razvpito slabo ravnanje z žensko v islamskem okolju je tako posledica predislamskih tradicij in ne islama. Talibansko slabo ravnanje z islamskimi ženskami denimo je povezano s paštunsko plemensko tradicijo, iz katere talibani izhajajo in v skladu s katero je ženska le na pol človek. Talibanska trditev, da tak odnos do ženske zapoveduje islam, je napačna interpretacija islama oz. zloraba religije. Posilstvo islamske ženske s strani muslimana je v skladu z islamskim pravom brutalno kaznovano z isto kaznijo, kot je kaznovano prešuštvo. Če je moški, ki je posilstvo zagrešil, poročen, je obsojen na smrt s kamenjanjem. Če ni poročen, pa na sto udarcev z bičem in izgonom iz družbe za eno leto. Ponekod mora posiljevalec posiljeni ženski plačati tudi odškodnino.
Posilstvo zahodnjakinje s strani muslimana
Zadeva pa se zaplete, ko iz “hiše miru”, “hiše islama” torej, musliman stopi v “hišo vojne”, ki je za muslimane v skladu z islamskimi svetimi spisi tudi sekularna Evropa. Absolutna zaščita žensk v islamu velja samo v primeru, če so muslimanke, in ne v primeru, če so nemuslimanke. “Hiša vojne” je v skladu s Koranom na voljo za islamsko zavojevanje. In v skladu z islamskimi svetimi spisi je muslimanom dovoljeno, da si vzamejo ženske kot vojni plen in jih uporabijo kot spolne sužnje. To je navsezadnje v skladu s tem, kar trdijo islamski učenjaki, počel tudi sam prerok Mohamed in muslimani se po dejanjih preroka Mohameda pogosto zgledujejo. Nemuslimanske ženske kot vojni plen so nejasna kategorija, saj bi v skladu z nekaterimi interpretacijami moralo najprej priti do vojne oz. bi morali biti možje nemuslimanskih žensk, ki postanejo vojni plen, ubiti v boju.
Toda obstajajo tudi drugačne, bolj “svobodne” interpretacije. In prav ta nedorečenost je lahko razlog številnih posilstev muslimanskih migrantov, med katerimi so nekateri prepričani, da s posilstvom ne storijo nič narobe. Druga težava je v tem, da se Evropejke oblačijo izzivalno in v skladu z islamsko tradicijo naj bi se tako, kot se oblačijo Evropejke, oblačile samo prostitutke. Tako številni muslimanski migranti menijo, da s slogom oblačenja Evropejke dobesedno prosijo za spolni odnos z njimi. Zaradi navedenega je denimo prišlo do situacije, ko je na Danskem za migrante, ki so pravkar prišli, obvezen tečaj, kako pristopati k zahodnim ženskam in kakšni so glede vloge in obnašanja žensk običaji na Danskem.
Zato je na primer prišlo do situacije, ko je islamski migrant med posilstvom Francozinji razlagal, da ji s posiljevanjem dejansko pomaga, ker jo zbližuje z bogom. In zato je denimo prišlo do situacije, ko je švedski par na dom sprejel islamskega mladoletnega migranta in je ta v času njune odsotnosti posilil njuno mladoletno hčer. Na sodišču ni bil obsojen, ker je pojasnil, da je verjel, da ima pravico do spolnega odnosa z njo. Ob tem je treba poudariti, da islam v okviru islamske civilizacije ni samo religija, kot je krščanstvo na Zahodu, pač pa islam v muslimanskih državah daje tudi kulturni in civilizacijski okvir. In nemogoče ter docela naivno je pričakovati, da bodo islamski migranti, ki pridejo v Evropo v velikih skupinah, čez noč zavrgli svojo religiozno, kulturno in civilizacijsko identiteto – še posebej v luči tega, če se polovica populacije Zahoda (zaradi levičarske ideološke indoktrinacije) nad zahodno religiozno, kulturno in civilizacijsko identiteto zgraža oz. jo zaničuje ter glasno zahteva njeno prenovo. Zakaj bi muslimanski prišleki potem sploh posvojili oz. sprejeli zahodno kulturo oz. civilizacijsko identiteto?
Kako se izogniti posilstvu – vodnik za telebanke
Glede na to, da je slovenska policija pred kratkim izdala navodila državljankam Slovenije, kako naj se zasmilijo posiljevalcu, v naslednjih vrsticah opisujemo, kako pa morda z znanjem kulturologije doseči, da bi se migrantski posiljevalec premislil in svoje dejanje opustil. Takoj ob napadu je smiselno, da ženska vpraša napadalca, ali je musliman. Če on to potrdi, ga je pametno šokirati z “alhamdulilah” – izrazom, ki mednarodno islamsko (arabsko) pomeni “hvala bogu”. Potem bi morala ženska takoj reči, da je tudi ona muslimanka (torej je del “hiše miru”) in da naj napadalec neha z dejanjem. On bi ji verjetno odvrnil, da ne more biti muslimanka, saj se oblači kot prostitutka. Ustrezen odgovor ženske bi bil, da tudi njej ni všeč, da se tako oblači, a da to zahteva njen mož, ker mu je to všeč, in da mora ona kot dobra žena ubogati. Pametno bi bilo še dodati, da naj posiljevalec neha, sicer bo njen mož najprej ubil njo in potem še njega (uveljavil šeriatsko kazen za posilstvo oz. prešuštvo).
Mogoče so zgornje vrstice videti kot slaba šala, ampak verjetno je, da bi se kakšen muslimanski posiljevalec spričo takih argumentov premislil, če se ima za dobrega muslimana. In takih je med migranti, ki so pripotovali k nam, dosti. Nič nenavadnega torej ni, da se krščanske Švedinje, ki živijo v bližini migrantskih getov, oblečejo v ženska islamska oblačila, saj so ugotovile, da jih potem migranti pustijo pri miru. Če so se evropski politiki že odločili, da omogočajo množične migracije iz islamske civilizacije k nam, bi morali vsaj upoštevati kulturno komponento in sprejeti ustrezne ukrepe, ne pa si zatiskati oči in ušesa ter se delati, da problemov zaradi razlik v kulturi ni.