11.7 C
Ljubljana
četrtek, 3 oktobra, 2024

Elon Musk v boj proti podjetjem, ki se podrejajo “woke” ideologiji

Piše: Andrej Žitnik (Nova24tv.si)

Novi izvršni direktor Twitterja Elon Musk je opozoril, da se bodo podjetja, ki bodo še naprej popuščala zahtevam skrajne levice po bojkotu na Twitterju, soočila z resnimi posledicami, saj jih bo javno poimenoval in osramotil pred svojimi več kot 100 milijoni sledilci na Twitterju.

Najbogatejši človek na svetu, ki je dejal, da je podjetje kupil za 44 milijard dolarjev, da bi rezerviral kotiček za odprt dialog in svobodno izražanje, je sprožil jezo levičarjev, potem ko je prejšnji teden uradno prevzel platformo. Musk je dejal, da so številni oglaševalci v zadnjih nekaj dneh prekinili oglaševanje na Twitterju, kar je podjetju močno znižalo promet.

Musk se je odzval na tvit, ki ga je spodbudil, da imenuje in osramoti podjetja, ki bojkotirajo platformo. Uporabnik tviterja mu je dejal: “Imate skoraj 114.000.000 sledilcev na Twitterju. Poimenujte in osramotite oglaševalce, ki podlegajo bojkotu, da jih lahko tudi mi bojkotiramo. In čim prej zagotovite svojo mesečno naročnino v vrednosti 8 USD. S tem lahko nadoknadite izgubljeni prihodek.”

“Hvala,” je odgovoril Musk. “Termonuklearna taktika poimenovanja in sramotenja [takšnih podjetij] je točno to, kar se bo zgodilo, če se bo to nadaljevalo.”

Uporabnik, na katerega se je odzval Musk, je napisal pripombe kot odgovor na Muskov tvit v začetku dneva, ki je razkril ogromno izgubo prihodkov, ki jih je imelo podjetje.

“Twitter je imel ogromen padec prihodkov zaradi aktivističnih skupin, ki pritiskajo na oglaševalce, čeprav se z moderiranjem vsebine ni nič spremenilo in naredili smo vse, kar smo lahko, da bi pomirili aktiviste,” je pripomnil Musk na platformi. »Izredno noro! Poskušajo uničiti svobodo govora v Ameriki.”

Številne levičarsko usmerjene organizacije, vključno z Media Matters for America, NAACP, Nacionalnim centrom za enakost transspolnih oseb in Zvezo zaskrbljenih znanstvenikov, so pred kratkim napisale pismo direktorjem velikih oglaševalcev in jih pozvale, naj “prenehajo z vsem oglaševanjem,”  če Musk odstopi od moderiranja vsebine.

“Ne samo da skrajneži proslavljajo Muskov prevzem Twitterja, vidijo ga kot novo priložnost za objavo najbolj žaljivega, nadlegovalnega in rasističnega jezika in podob,” so trdile organizacije. “To vključuje jasne grožnje z nasiljem nad ljudmi, s katerimi se ne strinjajo. Brez namernih prizadevanj Twitterja, da bi obravnaval to vrsto zlorab in sovraštva, bodo vaše blagovne znamke aktivno podpirale pospešeno rast ekstremizma.”

Številne velike korporacije, vključno s Pfizerjem, Volkswagnom, Mondelez Internationalom in General Millsom, so po poročilu The Wall Street Journala začasno ustavile svoje oglaševanje na Twitterju, medtem ko sta bila proizvajalca avtomobilov GM in Ford med prvimi podjetji, ki sta zamrznila oglaševanje na platformi, glede na drugo poročilo Forbesa. Obe podjetji vstopata na trg električnih vozil proti “Muskovi” Tesli, ki je trenutno najvrednejša avtomobilska znamka na svetu. Ti avtomobilski proizvajalci so prejeli vrsto posebnih finančnih uslug predsednika Joeja Bidna, ki pa je na drugi strani zavrnil Teslo.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine