1.8 C
Ljubljana
četrtek, 15 aprila, 2021

Spirit išče nove ambasadorje slovenskega gospodarstva

Piše: P.T.

Agencija Spirit Slovenija podjetja vabi k sodelovanju v nacionalni kampanji za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini. Kot so sporočili, bodo ambasadorji in njihove prebojne rešitve aktivno vključeni v številne promocijske aktivnosti slovenskega investicijskega in poslovnega okolja. Poziv je odprt do 12. marca.

Agencija želi s pozivom, ki je objavljen na njihovi spletni strani, povečati nabor t. i. ambasadorjev, katerih poslovni modeli, rešitve, izdelki in storitve izkazujejo ključne komponente slovenskega gospodarstva: zeleno, ustvarjalno in pametno.

Podjetja in organizacije, ki ustrezajo pogojem in merilom v javnem pozivu, se lahko prijavijo najpozneje do 12. marca do 16. ure.

“Kljub konkurenčnosti slovenskih izdelkov in visoki stopnji zaupanja v njihovo kakovost, bo treba tudi v prihodnje izvajati kontinuirano promocijo prebojnih gospodarskih rešitev in intenzivno graditi prepoznavnost in pozitivno podobo slovenskega zelenega, ustvarjalnega in pametnega gospodarstva, tako doma kot v tujini,” je izpostavil v.d. direktorja Spirita Tomaž Kostanjevec.

V agenciji si obetajo, da bo skupna promocija pripomogla k širšemu dosegu in še večjemu zaupanju v slovensko gospodarstvo. S tem namenom je agencija že lani začela izvajati nacionalno kampanjo za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini in imenovala tudi 19 ambasadorjev kampanje.

Med temi so po Kostanjevčevih besedah tako mikro, mala in srednja kot velika podjetja; zagonska in rastoča podjetja ter tista, ki so v zreli fazi razvoja. Med glasniki slovenskega gospodarstva so npr. družbe Akrapovič, Alpina, AquafilSLO, Elan, Ljubljanske mlekarne, Lotrič meroslovje, Luka Koper, Lumar IG, Nordijski center Planica, Panorganix, Paradajz, Pipistrel in Plastika Skaza.

Letos naj bi se jim na podlagi javnega poziva pridružilo še predvidoma 21 podjetij in organizacij.

Vir: STA

Zadnje novice

Sorodne vsebine