7.8 C
Ljubljana
petek, 19 aprila, 2024

La France á Celje-Francija v Celju: Francosko-slovenski poslovni večer-ali se kaj se nam obeta v prihodnje

V dnevu ki se je pravkar iztekel, ko so vsepovsod lovili vlak za organizacijo in izpeljavo načrtovanega in že pripravljenega dogodka, je tudi v Celju organizatorjem poslovno predstavitvenega spravite pod streho in še enkrat dokažejo da znajo, četudi pod stresom, izvesti poslovno večer. Še več med nje jim je uspelo povabiti in gostiti veleposlanico Republike Francije, njeno ekselenco, Florence Ferrari, ki je mimogrede, že na polovici zaupanega ji mandata predstavljati svojo tako zanimivo in seveda tudi pomembno državo pri nas, kot je Francija.

 

Celje International je organizacijska platforma za spodbujanje bilateralnega in multilateralnega poslovnega sodelovanja med podjetji, ki delujejo na področju celjske regije in poslovnimi subjekti v mednarodnem poslovnem okolju. Ta platforma daje možnost, da se interesenti za morebitno sodelovanje srečajo in preko mreženja na način ki mu francozi pravijo tête-à-tête(ali kot je danes popularnejši izraz BTB) ali ena na ena, za kasnejši ali skorajšnji poslovni izziv. Zanimivo je razmišljanje francoske veleposlanice ki meni da imamo več skupnih stvari med katere zagotovo sodijo tudi dobra hrana in vino. Kar pa po njenem ni nepomembno posebej ko vemo da ponekod prav te ogromne včasih nepremostljive razlike v mentaliteti ali popolnoma onemogočijo ali naredijo pot do posla in morebitnega uspeha zelo dolgo in naporno. Možnosti je bistveno več kot so izkoriščene. To ne pomeni da ni sodelovanja, pomeni pa da lahko postane bolj razpršeno in izziv za vse vrste poslovnih subjektov od zelo velikih do mikro podjetij, le da je ne povezava dobra in potreba po produktu primerna in pravočasna ter uporabna. Pri vsem tem, kot navaja Andrew Hunt Vodopivec, poslovni svetovalec za francoski trg, je najbolj pomembno pridobiti zaupanje i ha nato ohranjati in gojiti.

Ponujena je bila priložnost pridobitve pomembne informacije o francoskem trgu ter poslovanju s francoskimi podjetji in sicer.

O morebitnih poslovne priložnosti na francoskem trgu, Investicijske priložnosti v Franciji, Vlaganja francoskih podjetij v Sloveniji ,Skupne poslovne možnosti francoskih in slovenskih podjetij, možnosti poslovnega sodelovanja

Da se to da doseči priča primer podjetja Balmar ki je majhno oz. srednje veliko podjetje v zasebni lasti, ustanovljeno leta 2008 s sedežem v Celju, Sloveniji, ki pa se odlično kosa z konkurenco in dobro »streže« z svojim znanjem v letalskem sektorju letalski promet, letalsko svetovanje in usposabljanje v letalstvu.

Vesoljski sektor – vesoljske raziskovalne in razvojne dejavnosti, proizvodnja in izvedba naprednih kovinskih delov Aditivna proizvodnja – razvoj in izvedba tehnologije, ponudniki storitev in tehnološko svetovanje.

Njihova filozofija je, da svojim strankam ponudimo najbolj optimalne, visokokakovostne rešitve, storitve in izdelke z višjo dodano vrednostjo jih je pripeljala da so poslovni partnerji in pomembni partnerji tudi Airbusu. Primer je samo eden, ki kaže kako se lahko premagajo in premagujejo stereotipe in predsodke, obenem pokažejo da so mali lahko veliki in so veliki, če le imajo pravilno naravnano miselnost. Če prideš do sodelovanja na način, ki ga »kupi« francoz, to sodelovanje lahko prodaš celotni frankofonsko poslovno in jezikovno kulturno naravnani srenji. Če vemo da je francoski jezik uradni jezik v 27 državah na 4 celinah z skoraj 300 milijoni potencialnimi potrošniki, to ni mačji kašelj.

Ob zaključku je bilo rečeno da je in da bo potreba po še več podobnih srečanjih, za poglobitev in postavitev več novih temeljev za morebitno plodno sodelovanje, ob želji da bodo okoliščine, glede na grozeči COVIS 19, bistveno bolj prijazne z manj ali nič omejitvami.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine