12.8 C
Ljubljana
petek, 3 maja, 2024

Argeta z lastno kolekcijo NFT-jev

Piše: Digitalnidenar.si

Kaj imajo skupnega Argeta, Adidas in Pepsi ?

Argeta je napovedala prodor v inovativen in razburljiv svet nezamenljivih žetonov, bolje znanih kot NFT (ang. non-fungible token). Argeta se bo tako pridružila peščici svetovnih blagovnih znamk z lastno kolekcijo NFT-jev – s tem pa bo premaknila še eno pomembno mejo, saj bo postala prva FMCG blagovna znamka v naši regiji z lastno kolekcijo NFT-jev.

Nova doba Argete v digitalnem prostoru 

Čeprav je Argeta blagovna znamka s tradicijo se znajde tudi v hitro spreminjajočem se svetu sodobnih tehnologij.

Začetek je bil 9. marec, ko je Argeta svojo slavno dozico paštete prenesla v digitalni svet epskih razsežnosti. Z umestitvijo svoje blagovne znamke v novi tehnološki prostor Web3.0, se bo Argeta pridružila peščici svetovnih znamk, kot so Facebook (Meta), Adidas, NBA in Pepsi Co.

»Še konkurenca si bo želela imeti enega od Argettyjev.«

»Argeta je pripravljena na nove čase in želi slediti svojim oboževalcem, ne glede na to, kje živijo svoje življenje – v digitalnem ali fizičnem svetu,« je izid kolekcije NFT komentiral Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo.

Več si lahko preberete TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine