4.7 C
Ljubljana
četrtek, 25 aprila, 2024

Ameriški Tiffany dokončno v francoske roke

 Francoski proizvajalec in prodajalec luksuznega blaga LVMH je v teh dneh dokončal postopek prevzema ameriškega draguljarja Tiffany. Gre za ikonsko ameriško znamko, je sporočilo o prevzemu komentiral prvi mož LVMH Bernard Arnault. Vrednost posla je približno 16 milijard dolarjev.

 

LVMH in Tiffany sta se oktobra lani dogovorila o novih pogojih za prevzem, po katerih je LVMH plačal nekaj nižjo ceno, kot je bila postavljena prvotno. Za vsako Tiffanyjevo delnico je odštel 131,50 dolarja, potem ko je bila cena sprva postavljena pri 135 dolarjih.

Novi prvi mož Tiffanyja bo menedžer pri LVMH Anthony Ledru, so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP v četrtek v Parizu sporočili iz novega francoskega lastnika.

Pred več kot 180 leti ustanovljeni draguljar Tiffany je po vsem svetu znan po svoji turkizni embalaži ter seveda iz filma Zajtrk pri Tiffanyju. Zelo znana je njegova trgovina na Peti ulici v New Yorku.

A lani spomladi je bil prisiljen zapreti številne trgovine. Zaradi pandemije covida-19 je upadlo tudi povpraševanje po luksuznih izdelkih.

Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH) je po lastnih navedbah vodilni ponudnik luksuznega blaga na svetu. V lasti ima 75 blagovnih znamk, med drugim proizvajalca šampanjca Veuve Clicquot Ponsardin in Krug ter več modnih hiš, med drugim Christian Dior, Kenzo in Fendi.

LVHM, čigar tržna kapitalizacija je ocenjena na 200 milijard dolarjev, je eno najvrednejših evropskih podjetij z dolgoletno zgodovino prevzemov. Med drugim je leta 2017 prevzel francosko modno hišo Dior. S prevzemom bo med drugim okrepil svoj položaj na Kitajskem, kjer medtem raste povpraševanje po luksuznih proizvodih.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine