-1.9 C
Ljubljana
ponedeljek, 1 marca, 2021

Zaradi izpadov kolumnistke Svetlane Slapšak bralci Večera množično odpovedujejo naročnine na ta časopis

Pri časniku Večer imajo čedalje večje poslovne težave, za katere naj bi bila vsaj delno kriva tudi njihova kolumnistka Svetlana Slapšak, piše Požarreport. Gre za tisto gospo, ki tedensko v svojih kolumnah udriha po desnici, med zobmi ima zlasti Televizijo Nova24TV in njene novinarje, s katerimi neprestanoma obračunava, njeni članki pa naj bi sprožili velik odpor pri bralcih, Bojan Požar piše celo o množičnih odpovedih naročnin.

“Vodstvo usihajočega mariborskega časopisa Večer, ki ga sicer prevzema ljubljanski Dnevnik, se sooča z novo poslovno težavo. Po naših zanesljivih informacijah – tudi iz Večera – namreč zadnji članki Svetlane Slapšak sprožajo množične odpovedi že tako ali tako močno upadajočih naročnin na Večer,” piše Bojan Požar na svoje blogu o političnem zakulisju Slovenije.

“Znana beograjska intelektualka, ki živi v Ljubljani, za Večer piše kolumne, ki so praviloma nabite s čisto navadno ceneno in agresivno politično propagando in še precejšnjo dozo sovraštva do drugače mislečih, posamezni novinarji Večera pa jih celo ponosno promovirajo po družabnih omrežjih,” so še zapisali na Požarreport.

Urednik Večera Stepišnik: Te poskuse groženj odločno zavračamo
Zanimivo, pisanje Požarreporta si je močno vzel k srcu odgovorni urednik Večera Matija Stepišnik, ki je na svojem Twitter profilu delil povezavo do omenjenega članka, ob tem pa zapisal, “da kot eksurednik Komunista politik Bojan Požar seveda ve, da so večkrat ponovljene laži učinkovito sredstvo propagande. Zato brezsramno laže tudi v spodnjem tekstu. Ponavljam: poskuse diskreditacij in groženj Svetlani Slapšak odločno zavračamo”.

Kakorkoli, če Požarjeve informacije držijo, bodo morali pri Večeru, ki ga tako ali tako prevzemajo drugi, pošteno razmisliti, če ne bi bilo morda bolje pogodbo s Slapšakovo prekiniti. V tem primeru se ne bi zgodilo prvič, da bi Svetlano nagnali iz službe; v preteklosti smo namreč že poročali o virih iz Beograda, ki trdijo, da Slapšakova z beograjske univerze ni odšla zaradi razlik v političnih prepričanj, temveč so jo po trditvah ene od tedanjih prič dogajanja, ki je resnico razkrila na spletnem portalu B92, odpustili.

“Ona je v Beogradu na Inštitutu za književnost in umetnost v 80-ih izgubila službo, do tega pa je prišlo, ker je zaprosila za finančna sredstva za študijsko izmenjavo v tujini, na katero pa, kot se je kasneje izkazalo, ni nikoli odšla. Denar je zadržala in zapravila in se zlagala, da je odšla v tujino,” so pri znanem srbskem spletnem mediju citirali vir.

T. F.

Zadnje novice

Sorodne vsebine