4.6 C
Ljubljana
sobota, 20 aprila, 2024

Slovenska turistična organizacija (STO) z novimi komunikacijskimi orodji

Piše: C. R.

Slovenska turistična organizacija (STO) je posodobila ključna komunikacijska orodja komunikacijske platforme in znamke Green&Safe, s katero slovenski turizem komunicira spoštovanje varnostnih standardov v času globalne pandemije covida-19. Do danes je uporabo znamke Green&Safe registriralo skoraj 1000 turističnih ponudnikov.

Turistični ponudniki so lahko svoja prizadevanja pri uvajanju varnostnih standardov, trajnostnega ravnanja in komuniciranja Slovenije kot trajnostne in varne destinacije v preteklih mesecih nadgradili z registracijo uporabe znamke Green&Safe (v prevodu: zelena in varna). STO jih sedaj vabi k uporabi posodobljenih komunikacijskih orodij, so ta teden sporočili iz organizacije.

Tako so na STO pripravili priporočila v obliki plakatov, skladna s higienskimi priporočili Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ), v slovenskem, angleškem, nemškem in italijanskem jeziku. V omenjenih jezikih je na voljo tudi povzetek informacij o prizadevanjih za varno in odgovorno počitnikovanje gostov v obliki letakov. Slednji so namenjeni deljenju gostom ob prihodu, vsebino pa lahko turistični delavci vključijo tudi v druge oblike informiranja na destinaciji.

Materiale lahko ponudniki personalizirajo in nanje dodajo svoje logotipe.

Turistični deležniki, ki upoštevajo standarde Green&Safe in se registrirajo pri STO, prejmejo tudi nalepko odgovornih potovalnih standardov, ki združuje znak Green&Safe in globalni znak Svetovnega sveta za potovanja in turizem (WTTC) Safe Travels. Poleg tega jim je omogočen dostop do komunikacijskih orodij in znaka ter priporočil uporabe komunikacijske platforme, poroča STA.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine