13.8 C
Ljubljana
petek, 26 aprila, 2024

Poglejte ta absurd javnomnenjske raziskave Ninamedie: Vladnim strankam narasla podpora, vladi pa padla?!

Ninamedia je med 11. in 13. avgustom opravila anketo javnega mnenja o vladi, strankah koalicije in strankah opozicije, ki jo je objavil Dnevnik. Rezultati ankete so bili na prvi pogled nenavadni: istočasno naj bi se dvignila podpora vladnim strankam in padla strankam “trde” opozicije – hkrati pa je padla, skoraj za desetino, tudi vladi.


Po tej anketi Ninamedije naj bi podpora strankam, ki vlado podpirajo, zrasla za 2,3 odstotka, strankam, ki vladi nasprotujejo, pa padla za 2,9 odstotka. Medtem ko je julija še večina trdila, da je vlada uspešna, po avgustovski anketi naj več ne bi, saj naj bi kar 52,3 odstotka anketiranih trdilo, da je vlada neuspešna.

Zdi se, da bi se to, da pade podpora opoziciji (2,9 odstotka) in da se dvigne podpora strankam, ki vlado podpirajo (2,3 odstotka), moralo kazati tudi v podpori vladi ali vsaj v ohranjanju prejšnjega stanja, težko pa si predstavljamo, da ob ostalih rezultatih meritev, podpora vladi celo pade. Težko se je izogniti vtisu, da so rezultati tokratne ankete “čudni kot kvantna mehanika”. To je opazil tudi predsednik vlade, Janez Janša, s svojim čivkom:

Ne merijo, ampak ustvarjajo javno mnenje?
Ninamedia s svojimi anketami nemalokrat buri duhove, še zlasti na desnici, kjer je zaupanja v verodostojnost njihovih meritev vedno manj kot na levici, še več, na desnici se mnogokrat pojavljajo špekulacije, da naj bi Ninamedia s svojimi anketami javno mnenje v bistvu ustvarjala, ne merila, kar naj bi bila njena temeljna storitev.

V času pisanja tega članka smo Ninamediji tudi poslali elektronsko sporočilo, v katerega smo priložili čivk predsednika vlade, razložili sume in prosili, če lahko podajo svojo razlago vsaj navidezne protislovnosti rezultatov meritev. O njihovem morebitnem odgovoru bomo seveda pisali nemudoma, ko ga prejmemo.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine