Slovenska policija bo tudi letos na vrhuncu poletne turistične sezone na Hrvaško poslala policiste, ki bodo hrvaškim kolegom pomagali pri postopkih s slovenskimi državljani. Vse to kljub temu, da slovensko-hrvaška meja zaradi množičnega pritiska ilegalnih migrantov dobesedno poka po šivih, Sindikat policistov Slovenije pa že dlje časa opozarja na veliko izgorelost slovenskih policistov, ki jih niti za osnovne naloge na ozemlju Slovenije ni dovolj.
Slovenska policija bo tudi letos na Hrvaško poslala tri policiste, ki bodo od 17. julija do 18. avgusta, na vrhuncu poletne turistične sezone, pomagali pri delu hrvaškim policistom v Pulju ter na otokih Krk in Pag. Slovenski policisti na Hrvaškem bodo sodelovali pri policijskih dejavnostih, ki jih njihovi hrvaški kolegi opravljajo v povezavi s slovenskimi državljani, predvsem pa omogočali hitrejšo komunikacijo s slovenskimi turisti ter jim dajali pojasnila glede policijskih postopkov. Pri svojem delu bodo nosili uniformo slovenske policije in ne bodo oboroženi, prav tako ne bodo izvajali policijskih pooblastil in ukrepov, za katere bodo pristojni samo hrvaški policisti. Gre sicer za tradicionalno sodelovanje obeh policij, v okviru katerega pozimi hrvaški policisti pomagajo slovenskim pri njihovih dejavnostih na naših smučiščih.
Odločitev notranjega ministra Boštjana Poklukarja in generalne direktorice policije Tatjane Bobnar, da na Hrvaško tudi letos pošljeta policiste, se zdi precej nespametna, saj je trenutno stanje v slovenski policiji vse prej kot rožnato. Policistov namreč ni dovolj niti za osnovno varovanje slovensko-hrvaške meje, ki bi onemogočilo množične ilegalne migracije, kar se kaže v vedno pogostejših kaznivih dejanjih ilegalnih migrantov na ozemlju naše države.
Kadrovska podhranjenost v policiji
Alarmantno stanje potrjujejo tudi v Sindikatu policistov Slovenije, kjer že dlje časa opozarjajo na kadrovsko podhranjenost slovenske policije. Poudarjajo, da ji primanjkuje vsaj 30 odstotkov kadrov, hkrati pa opozarjajo na to, da na ministrstvu zaposlujejo neustrezne ljudi po strankarski pripadnosti. V povezavi z varovanjem schengenske meje in množičnimi ilegalnimi migracijami iz sindikata sporočajo, da policisti podpore na terenu ne čutijo. Kristjan Mlekuš, predsednik Sindikata policistov Slovenije, je v zvezi s tem že pred časom dejal: “Policistov ni niti za opravljanje rednih nalog.” V sindikatu tudi sicer opozarjajo, da so policisti preobremenjeni, sodelovanje v mešanih patruljah z vojaki, ki se je uveljavilo na schengenski meji, pa označujejo za brezpredmetno, saj vojaki dela ne morejo opravljati samostojno.
Policija na vrhuncu turistične sezone ostala brez vseh svojih plovil
Kot da že vse našteto ne bi bilo dovolj, gromozanske težave v slovenski policiji potrjuje tudi dejstvo, da je ta prav na vrhuncu turistične sezone ostala brez enega samega plovila, kar otežuje njeno varovanje slovenskega morja. Od petih plovil, ki jih ima slovenska policija na voljo, so namreč tri trenutno na popravilu, preostalih dveh, zloglasnega P-111 in manjšega gumenjaka, pa policisti ne morejo uporabljati. Posledično slovenska policija po našem morju pluje kar s plovili uprave za pomorstvo in ribiške inšpekcije.
Šarec se ne zaveda resnosti situacije
Opisano alarmantno stanje v slovenski policiji pa, kot kaže, ne gane slovenskega predsednika vlade Marjana Šarca. Ta namreč ob tem, ko ilegalni migranti slovenske državljane ugrabljajo, jim kradejo vozila, uničujejo vikende, kamenjajo mladoletne deklice ter zabadajo taksiste, še vedno trdi, da je situacija na slovensko-hrvaški meji pod nadzorom, hkrati pa za propagando označuje celo ugotovitev predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja, da obstaja velika verjetnost, da Slovenija ob nadaljnjem neučinkovitem varovanju schengenske meje postane migrantski žep. Več kot očitno torej je, da bo morala vlada pod Šarčevim vodstvom popolnoma spremeniti svoje prioritete v povezavi z varovanjem meje, če želi, da Slovenije še bolj ne preplavijo ilegalni migranti, za katere so kriminalna dejanja nekaj vsakdanjega. Pošiljanje policistov na ozemlje tuje države zagotovo ni korak v tej smeri, ampak vodi v še večjo prepustnost slovensko-hrvaške meje.