11.5 C
Ljubljana
torek, 16 aprila, 2024

Krivično točkovanje: Številke ne lažejo, razen kadar gre za maturo

Po spletu kroži posnetek profesorja matematike s Primorske Univerze, dr. Dragana Marušiča, ki z matematičnega stališča razlaga zakaj je točkovanje na maturi neverodostojno in krivično.

 

Točke na maturi so bile vedno predmet razprave predvsem med dijaki, ki so vedeli, da so eden izmed odločilnih faktorjev pri sprejemu na željeno fakulteto. Ključni problem se pojavi v preslikavah, ki jih uporablja RIC in kjer lahko ena sama odstotna točka pomeni razliko ena v končni oceni na maturi – in obratno, pet odstotnih točk prav nobene razlike v oceni. Tako lahko pride do tega, da sošolca Kaja in Jan zaključita četrti letnik z enakim uspehom, se prijavita na isto fakulteto, na maturi pa ima na primer Kaja celo boljši odstotkovni rezultat kot Jan, pa vendar je Jan sprejet na fakulteto, Kaja pa ne. Pri tem se pojavi tudi vprašanje, ali bi bilo potrebno spremeniti celoten koncept mature, ali le točkovanje?

Presodite sami. Poglejte VIDEO.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine