11.3 C
Ljubljana
četrtek, 28 marca, 2024

Kadrovsko bogastvo Marjana Šarca: Za medijskega stratega LMŠ Mateja Špeharja je lahko samo eno elektronsko sporočilo povod, da ponori in se obregne tudi ob Bosance!

Predsednik vlade Marjan Šarec je z nedavnim nastopom v državnem zboru dokazal, da izgublja živce, saj se nikakor ni mogel izogniti arogantnemu načinu obnašanja do tistih, ki so do njegovega “dela” kritični. Očitno pa v skladu s svojim karakterjem in pripadajočimi lastnostmi izbira sodelavce. To je nedavno dokazal medijski strateg Šarčeve LMŠ Matej Špehar, ki je s svojim zapisom na družabnem omrežju Facebook pokazal enako mero vzkipljivosti kot predsednik stranke  Šarec, in to samo zato, ker je prejel nezaželeno elektronsko sporočilo v svoj “inbox”. 

 

Špehar, ki je neuspešno kandidiral za poslanca na listi LMŠ, je uvodoma zapisal: “Dragi Kia Motors Slovenija, to je že vsaj desetič, ko sem se odjavil z vaše mail adreme, na kateri sploh ne vem, kako sem se znašel. Pa vseeno skoraj tedensko bombardirate moj mailbox. Verjamem, da delate odlične avte, a besede NE očitno ne razumete. Pohvalno je, da ne obupate, trgovec mora biti dandanes vztrajen, ne sme obupati ob negativnem odgovoru potencialne stranke.” Nato pa je nadaljeval bolj vzkipljivo: “A jaz že zdavnaj nisem več potencialna stranka, saj me z vsakim takim mailom še bolj odbijete, da bi se usedel v vaš avtomobil. Danes je zadnjič, ko sem kliknil odjavi. Če pride samo še en nepovabljen mail, vas ne bom šel tožarit informacijskemu pooblaščencu zaradi zlorabe osebnih podatkov in vdora v zasebnost. Nisem tak, predolgo bi trajalo, plus nisem tožibaba. Stvari se bom lotil bolj analogno, a prepričan sem, učinkovito.”

Za konec je Špehar v zapisu opozoril, da če/ko pride naslednji mail, bo šel kupit črn sprej, odšel do najbližjega prodajnega salona in na pokrov prvega avtomobila, ki ga bo srečal, s sprejem na veliko napisal NE. “Upam, da boste takrat končno dojeli to enostavno besedo. In da ne boste jezni. Ker jaz zdaj sem. Želim lep četrtek še naprej.” V družbi Kia Motors Slovenija so se na pritožbo Špeharja odzvali in se opravičili. Pojasnili so, da so situacijo preverili in ugotovili, da se vsa težava skriva v avtomatskem sistemu. “Se opravičujemo in posipamo s pepelom. Vaš NE je bil uslišan in ne greste v naslednji krog. ? Vse dobro in želimo vam čim manj ‘zabasan’ e-poštni predal.”

Obregnil se je tudi ob Bosance
Očitno pa odgovor v obliki opravičila Špeharju ni bil pretirano povšeči, saj je v odgovor zapisal: “Lepo, da vam je smešno. Meni ni. Se zahvaljujem za reakcijo in upam, da mi res ne bo potrebno po črni sprej.” Pod zapisom Špeharja je bilo mogoče prebrati več komentarjev, med drugim se je odzval tudi na hudomušno vprašanje: “Matej, raje povej, katero kio si dobil, da si jim to reklamo naredil?” Špehar je prijatelja pozval, da naj malo bolje pogleda njegovo profilno sliko (na njegovi profilni sliki je namreč mogoče videti vozilo Volkswagen). Nato pa je na prijateljev odgovor, “Če bi Đurota vprašal, bi jo in jaz in ti”, pripisal: “Ja, on je res faktor 😉 včasih je veljalo ravno kontra, od Bosanca se avta ne kupuje :)” 

Foto: Facebook

Konkretni primer kaže, da je lahko le eno elektronsko sporočilo povod, da se Špehar javno obregne tako ob podjetje Kia Motors Slovenija kot tudi ob Bosance. Medijski strateg Šarca pa očitno pozorno spremlja zapise v povezavi s seboj, saj je na članek portala Škandal24 z naslovom “Kolerični izpad Šarčevega sodelavca: Obregnil se je še ob Bosance” pripisal, da je vedel, da si ni zadnjič zastonj kupil obleke in kravate. “Pojavil sem se kot glavna novica na najbolj kredibilnem mediju v državi, ki je že iz naziva zaupanja vreden Edino škoda, ker so objavili na 1. april, pa jim noben ne verjame  Pa vse je res.”

Potrebno je omeniti, da Špehar svoje nestrpnosti do medijev, ki so blizu opoziciji, ni izrazil prvič. Lansko leto se je namreč obregnil ob naslovnico Demokracije s podobo slovenske družine in zapisal: “Ko je Demokracija zgolj črka na papirju. Dobesedno.” Po njegovih komentarjih lahko vidimo, da Špehar ne varčuje z besedami, ko je potrebno napasti nekoga, ki mu ni všeč.

Foto: Printscreen

Očitno glede vzkipljive dvojice Šarec in Špehar velja slovenski pregovor “Gliha vkup štriha“. Glede na to, da ima Šarec vzkipljivega medijskega stratega, očitno ni pričakovati, da bo maska Serpentinška, ki ga je naredila popularnega, kaj kmalu izginila. Vzkipljiv način obnašanja in norčevanje iz drugače mislečih ne bi smelo predstavljati prakse predsednika vlade in njegovega medijskega stratega, a očitno je preveč optimistično pričakovati, da bo komik, ki se je iz župana prelevil v predsednika vlade, izbiral bolj modre sodelavce. Lahko pa smo prepričani, da če bi se našel kdo na desnem političnem polu, ki bi se tako kot Špehar obregnil ob Bosance, bi bil ta kaj kmalu označen za nestrpneža. Tako je to pač v državi, kjer levica obvladuje osrednje medije.

H. M.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine