5.1 C
Ljubljana
torek, 23 aprila, 2024

(INTERVJU) Ida Medved: »Trudila za boljšo zdravstveno oskrbo vseh ljudi in za razvoj gospodarstva«

Piše: Mitja Grmovšek

Ida Medved od svojega šestega leta živi v Ljubljani. Končala je Višjo šolo za zdravstvene delavce – smer višji sanitarni tehnik. Zdaj je upokojenka. Je tudi mestna svetnica v Mestni občini Ljubljana, podpredsednica Četrtne skupnosti Jarše, predsednica četrtnega odbora SDS Jarše in podpredsednica seniorjev SDS na državni ravni. Je tudi članica sveta v domu starejših občanov Štepanjsko naselje.

Ida Medved je tudi kandidatka za poslanko v Državnem zboru RS. Kot pravi, si bo prizadevala za upokojence, boljšo zdravstveno oskrbo in razvoj gospodarstva.

DEMOKRACIJA: Kako si boste za upokojence prizadevali v parlamentu, če boste izvoljeni?

Medvedova: Po izvolitvi bo moje delo v državnem zboru usmerjeno v upokojence in njihovo problematiko. Seveda se bom trudila za boljšo zdravstveno oskrbo vseh ljudi in za razvoj gospodarstva, ki je pogoj za dobre pokojnine, dobro zdravstvo in lepo življenje vseh državljanov Republike Slovenije. Vladni ukrepi v obliki protikoronskih paketov zakonov (PKP), ki so nudili enkratne dodatke za upokojence z nizkimi pokojninami, so izboljšali življenje tudi upokojencem v mojem volilnem okolju. Hvala vladi.

DEMOKRACIJA: Kaj bi v Ljubljani spremenili?

Medvedova: V Ljubljani je zame najbolj problematični promet. Ni dolgo tega, kar sem poslušala prof. dr. Petra Novaka, ki je povedal, da imamo v Sloveniji enormno število osebnih vozil in tovornjakov. Če bi imela možnost, bi prepovedala vožnjo tovornjakov v mestu, in sicer po vsej Ljubljani, v notranjosti celotne obvoznice. Dovolila bi manjše tovornjake, do 3,5 tone, za dostavo. Gledam trgovine, ki imajo dostavo z velikimi tovornjaki: ko jih odprejo, so največkrat na pol prazni. Lahko bi uporabljali kombije ali mala dostavna vozila. Veliko jih je že na električni pogon, kar je velika razbremenitev za zrak. Najpomembnejše prevozno sredstvo za mestne ulice, vsaj zame, pa je kolo ali skiro. Obstajajo tudi električna kolesa in skiroji, to bi priporočala tistim, ki imajo težave z nogami, sicer pa ta prevozna sredstva nudijo tudi rekreacijo.

Če govorimo o škodljivih izpustih dizelskih avtomobilov, me zanima, zakaj nikoli nihče ne omeni izpustov tovornjakov – kot da dizel iz tovornjakov izpušča rožice. Ljubljana je resnično preobremenjena z osebnimi vozili. Vsak dan pride v Ljubljano več kot 100.000 osebnih vozil. Če pogledate zjutraj v ta vozila, v njih vidite eno ali največ dve osebi. Ta vozila prihajajo iz okolice Ljubljane. Na vpadnicah je narejeno že veliko parkirišč, kjer lahko ljudje pustijo svoja vozila in se za 1,30 evra peljejo z mestnim avtobusom v predel Ljubljane, kjer imajo službo ali kakšne opravke. Nekatera parkirišča so že pritegnila voznike, parkirišče v Stanežičah pa se zelo počasi polni. Glede na množico vozil, ki pride vsak dan v Ljubljano, je še vedno premalo parkirišč.

DEMOKRACIJA: Kakšno je trenutno politično ozračje v Ljubljani?

Medvedova: Tukaj ni kaj novega povedati. Politično ozračje je s strani župana levo usmerjeno, sicer pa lahko v medijih vidite, da Zoran Janković uradno podpira Roberta Goloba in njegovo novodobno stranko. Župan je že na prejšnjih volitvah izjavil, da bo vse naredil, da Janez Janša ne zmaga. Takrat je dal podporo Karlu Erjavcu, zdaj Golobu. Menim, da ta dejstva vse povedo. Tudi tokrat so njegovi častni meščani in on sam pokazali, da se ne bi odrekli svojim privilegijem.

DEMOKRACIJA: Pravite, da bo vaša kampanja slonela na povezovanju. Ste tudi sama povezovalni?

Medvedova: Lahko rečem, da delujem zelo povezovalno. Sem oseba, ki ima rada ljudi, tudi nasprotno misleče, dokler se kulturno pogovarjamo. Različna mnenja so dobrodošla, saj preko konstruktivnih pogovorov pridemo do cilja, ki je za vse sprejemljiv. Če pa ti pogovori izhajajo iz laži in žaljenja … v tem primeru se umaknem. Nisem oseba konfliktov.

 

 

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine