13.7 C
Ljubljana
torek, 28 septembra, 2021

(DOKUMENTI) Zgodba, ki se je začela že pred tridesetimi leti: tudi takrat je nacionalna televizija za Demosovo vlado sporočala, da je ta vlada “nevredna ljudstva”

Piše: G. B.

Čeprav je TV Slovenija naš javni medijski servis ter nacionalna televizija, pa očitno niti ni presenetljivo njeno obnašanje v razmerju do sedanje vlade, ki očitno ni »prave« politične barve.

Da je bil odnos TVS do »ideološko neprimernih« vladnih ekip že v preteklosti del stalne prakse, pa dokazuje tudi primer izpred tridesetih let. V začetku februarja je namreč v oddaji Utrip, ki je vsako predstavljala tedensko dogajanje v notranji politiki, avtor obtožil tedanjo vlado, da »vlada v imenu vlade« ter da je »nevredna ljudstva«. Seveda se je to nanašalo na Demosovo vlado, ki je oblast prevzela sredi maja 1990. Že pred tem je TVS (tedaj še TV Ljubljana) na dokaj norčav način spremljala konstitutivno sejo prve večstrankarske skupščine, ko pa so prišli prvi kritični odzivi na takšno poročanje, pa so novinarji skoraj razglasili generalno stavko.

Kakorkoli že, ob izpadu v oddaji Utrip se je kritično oglasil tedanji predsednik občinskega odbora SKD Ribnica Franc Mihič in protestiral zaradi takšnega ravnanja nacionalne televizije. Več pa seveda v priloženih dokumentih zgoraj.

Zadnje novice

Sorodne vsebine