4.9 C
Ljubljana
petek, 26 aprila, 2024

Kampanja Imamo to! Imamo Tokio! osvojila prestižno nagrado Rights holder award

Piše: C. R.

Agenciji Herman & partnerji in Arnoldvuga sta za Olimpijski komite Slovenija pripravili kampanjo, ki slavi pretekle in sedanje uspehe slovenskih športnikov na Olimpijskih igrah v Tokiu. Odlično zasnovano kampanjo so prepoznali tudi na Sporto Awards, kjer so jim podelili nagrado Rights holder Award.   

Matej Kodrič, kreativni direktor nagrajene kampanje »Imamo to! Imamo Tokio!«, je strnil svoje misli: »Letošnji izbor potencialnih zmagovalcev pred igrami je bil izjemen, na roko pa nam je šlo tudi dejstvo, da imamo v kolektivnem spominu olimpijske igre v Tokiu iz leta 1964, z dvema medaljama Mira Cerarja zapisane z zlatimi črkami. Od tu je preskočila iskrica, da smo pri snovanju kampanje poosebili simbolično predajo te zmagovalne miselnosti našega olimpionika – mladi generaciji, z željo, da osvojijo Tokio, pokažejo »kar imajo« in se vrnejo v žarometih zmagoslavja. Zgodba je jasna. Imamo to. Globoko v sebi. V dnk-ju športnikov, navijačev in sponzorjev.«

Nastop na olimpijskih igrah so sanje vsakega športnika. Prejeti olimpijsko kolajno velja za najvišje priznanje v karieri in poseben prestiž, športniki pa se za večno zapišejo v zgodovino in postanejo monumentalni. »Ko smo dobili priložnost ustvariti kampanjo za naše olimpijce na igrah v Tokiu, smo se spomnili časov, ko smo tam, pred mnogimi leti, že slavili olimpijsko zlato.Tokio smo torej že osvojili in letos smo se tja vrnili po nove zmage,« je povedal Kodrič. »Mamo to,« kot se bodrilno, v slengu, spodbuja današnja mladina, so Herman & partnerji in Arnoldvuga tako prenesli na olimpijski nivo. »Tako smo v video združili nekdanje zmagovalce, ki svoje znanje in zmagovalno miselnost predajo novi generaciji, ki se podaja v lov za medaljami in olimpijskimi uspehi. V oglas smo prenesli zmagovalno tradicijo in ponos,« je še dodal Kodrič.

Tako so zasnovali uradno olimpijsko oglaševalsko akcijo in vanjo vključili tudi prepoznavno navijaško popotnico. Najprej je nastala ideja za TV-oglas. V njem naši olimpijci v legendarni dvorani Tabor napenjajo mišice, kaplje potu jim tečejo po telesu, osvetljuje jih en sam reflektor. Iz teme nato prikoraka legenda Miro Cerar st., za njim je na steni projekcija njegovega zmagovalnega, zlatega nastopa v Tokiu. Našim olimpijcem preda štafeto ponosa, zmage in upanja. Kako? S kepico. Pest ob pest. Dogajanje čutno spremlja in z vsakim utripom spodbuja tudi avtorska glasba, ki jo je za ta namen ustvaril skladatelj Peter Penko.

Sporto Awards že 16 let podeljuje nagrade najuspešnejšim sponzorskim in marketinškim projektom na področju športa na celotni jadranski regiji (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina ter Srbija).

 

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine