7.7 C
Ljubljana
nedelja, 9 maja, 2021

Spletni 53. MOS v Celju od 8-22 oktobra 2020 kot most in izziv do prve priložnosti v živo

Z spletnim MOS-om  do povezave z razstavljavci in obiskovalci. Priložnost je treba zagrabiti z vsemi močmi.

 

Koronska kriza je močno udarila po vseh organizatorjev prireditev in dogodkov,  ne nazadnje tudi sejmov. V družbi Celjski sejem, kjer bi moralo imeti  včeraj veliko odprtje 53. Mednarodnega sejma obrti in podjetnosti, bodo ob koncu leta zabeležili 80-odstotni izpad prihodkov. Kljub temu bodo letošnji MOS izpeljali, v virtualnem okolju. Menim da prava poteza.

Pogumno in dovolj drzno v t.i. novo realnost. Vendar do kdaj?

 Celjski sejem bo letos prvič po več kot 50 letih moral slavni MOS izvesti na malo drugačen način. Med 8. in 22. oktobrom 2020 bo tako spletni MOS poskrbel za digitalno oživitev dogodka s tradicijo, ki bo za “obiskovalce” brezplačna. Svetovalnice v živo, pogovori in informacije iz prve roke v živo s pomočjo klepetalnikov, ekskluzivne sejemske ugodnosti, predstavitev aktualnih novosti, hitra primerjava ponudnikov in vse informacije na enem mestu, skoraj tako, kot če bi bili na sejmišču. Spletna izvedba pa je ugodna tudi za razstavljavce, saj jim omogoča precej nižji vložek – tako finančni, kot organizacijski; večji doseg, dostop do obstoječih in novih strank, transparentna in hitra analiza uspešnosti predstavitve – in to vse iz lastne pisarne. Pa dovolj dolgo bo trajal da se ga obišče večkrat, večkrat se lahko srečaš z produktom, ponudnikom pa tudi sam s »seboj«, do prave odločitve.

 Kljub večnemu optimizmu pa je trenutno stanje “nekaj najslabšega, kar se je industriji sejmov in dogodkov lahko zgodilo,” kot pravi Otorepec. Sejmi in dogodki se namreč načrtujejo in pripravljajo leto in tudi več vnaprej in jih ni mogoče pripraviti v mesecu ali dveh po prejetju zelene luči. Prihodki so  v primerjavi z lanskim letom upadli za dobrih 80 %. Od sejmov, ki so glavna dejavnost Celjskega sejmaje bil  izpeljan le januarski sejem Agritech. Tik pred zdajci so  morali odpovedati sedem marčnih sejmov, pri katerih smo že imeli velike stroške oglaševanja in postavitve, nato ter  tri aprilske sejme.

 Največji za podjetje kot prireditelja  in tudi največji slovenski sejem – septembrski MOS prav tako, kar je ogromen udarec ta prireditelja in razstavljavce.. Pa tudi občuten kadrovski rez je moral biti oziroma se zgoditi.

Novi sedanjosti pa se prilagajajo tudi v podjetju Expo biro ki bi naj proslavljali 30 obletnico od postavitve prvega razstavnega šotora, prav tu v Celju na prostorih današnjega Celjskega sejma.. “Trenutni prioriteti sta nedvomno krepitev in tržne aktivnosti na področju programov, ki jih tudi v času COVID-19 lahko izvajamo,” pojasnjujejo in dodajajo, da so vzporedno tudi v kontaktih z vsemi partnerji s področja dogodkov ter da spremljajo situacijo in se pripravljajo na ponoven “štart”. “Še naprej bo treba  vlagati v razvoj in slediti novitetam na tem področju, jih uvajati v  ponudbo in tako ohranjali mesto vodilnega ponudnika visokokakovostnih začasnih prostorskih rešitev v Sloveniji ter hkrati povečevali svoj delež v sosednjih državah,”menijo da bo potrebno. Že leta so tudi sami razstavljavci na MOS-u in so ob jubileju najbolj ponosni ravno na to partnerstvo.

Sodelovanje pred 30 leti pričela gospod Franc Pangerl, danes predsednik upravnega odbora Celjskega sejma, in gospod Blaž Železnik, ustanovitelj družbe Expo biro, danes pa ga nadaljujeta gospa Nina Ermenc Pangerl in Miha Železnik ter se tako partnerstvo prenaša že v drugo generacijo.

 Na vseh »vpletenih« v zgodbi Celjski sejem in vsem v branži prirediteljev dogodkov, da upajo in verjamejo, da bodo na naslednjem MOS-u  da bo vse v živo, bolj pristno in v dobro vseh  ki  jim to najbolj pomeni.

Nobena tehnologija in napredna rešitev ne nadomesti  pravega pristnega stika. Vizualizacija in čutnost sta  odločilna pri izbiri ponujenega. Zato že sedaj dobrodošli na  53 spletni MOS, naslednje leto pa s stisko rok in pristnim doživetjem.

Zadnje novice

Sorodne vsebine