18.9 C
Ljubljana
sobota, 27 julija, 2024

Miha Prebil, direktor podjetja REM POWER: »Brez jasne vizije ni pravega podjetništva«

Piše: L. K. F. 

V podjetju REM POWER prodajajo tehnično blago pod lastno blagovno znamko REM POWER. Gre za izdelke za splošno rabo in za stroje za uporabo v industrijske namene. V kratkem bodo v prodajni program dodali še stroje za obdelavo lesa.

V podjetju ta čas poudarjajo svoje novosti − to so prenosne napajalne postaje z možnostjo polnjenja prek solarnih panelov ter povsem nova linija pretočnih in hidrofornih črpalk za vodo. Pogovarjali smo se z direktorjem podjetja Miho Prebilom.

Kako bi na kratko predstavili svojo prodajno ponudbo?

V skupini izdelkov za splošno rabo so na voljo izdelki za splošno rabo doma. Pri tem ponujamo stroje in naprave, kot so batni kompresorji, visokotlačni vodni čistilniki, sesalniki, bencinski agregati, baterijski zalogovniki električne energije, vodne črpalke. Tu imamo blago razvrščeno glede na sezono. Spomladi pridejo v poštev visokotlačni vodni čistilniki, sesalniki, stroji za pometanje in cepilniki drv, pozimi pa snežne freze, agregati za proizvodnjo električne energije. Največji poudarek pa v svojem prodajnem programu v zadnjih letih namenjamo strojem za uporabo v različnih storitvenih dejavnostih, kot so vulkanizerske in servisne delavnice, mizarske storitve, prehrambna industrija, čistilni servisi. Ta program zajema: batne in vijačne kompresorje, čistilne stroje ter stroje za suho pometanje, visokotlačne vodne čistilnike na hladno vodo in z gretjem, sesalnike za suho, mokro in kemično čiščenje, stacionarne in mobilne bencinske ter dizelske agregate. V kratkem v prodajni program dodajmo stroje za obdelavo lesa.

Moja vizija je, da po 30 letih zaženemo svojo lastno proizvodnjo določenih izdelkov v Sloveniji.

Kakšne so smernice pri tovrstnih strojih? Je pomemben tudi videz?

Čedalje bolj. V zadnjih dveh letih smo bili primorani prenoviti skoraj celoten nabor izdelkov. Predvsem gre za vizualno prenovo. Glede na širok nabor izdelkov je bil finančni vložek kar izjemen. Vendar če želiš slediti trendom, je to nujno potrebno. Stranke si želijo novosti, modernega videza, pa četudi govorimo o tehničnih izdelkih. Je pa res, da smo hkrati nekatere izdelke tudi nadgradili in jih tehnično posodobili − dodali smo jim tako imenovane sisteme smart.

REM POWER je družinsko podjetje in vi zadnjih šest let opravljate funkcijo direktorja. Kakšna je bila vaša pot na vrh podjetja?

Tako je, gre za družinsko podjetje, katerega ustanovitelji so bili oče, mati in brat. Tudi sam sem že v zgodnji mladosti pomagal in nekako sodeloval v podjetju, predvsem pa kasneje v srednji šoli, ker me je poslovni svet vedno zanimal. Hodil sem na ekonomsko šolo, kar mi je kasneje zelo koristilo. Odraščal sem skupaj s podjetjem, ki je bilo postavljeno iz ničle, bilo je tako rekoč garažno podjetje, in šel sem skozi vse faze v podjetju. Delal sem popolnoma vse − od dela v skladišču in dostave blaga do servisiranja strojev, prodaje, nabave, promocij in sodelovanja na sejmih v Sloveniji in tujini. Preizkusil sem se na vseh oddelkih, preden sem postal direktor nabave in razvoja, kar sem delal dolgih 14 let. Podjetje vodim samostojno od leta 2018.

Koliko let torej že delate v podjetju?

Če vprašate moje prijatelje, ki me poznajo iz otroštva, bodo rekli, da se zdi, kot da bi delal že petdeset let. V resnici imam 22 let delovne dobe, ki pa je bila, to moram priznati, zelo razgibana, saj sem več kot polovico preživel v tujini med opravljanjem funkcije direktorja nabave in razvoja.

Po čem je vaše podjetje najbolj znano in zakaj?

Upam si trditi, da nas stranke od samega začetka poznajo po profesionalnih strojih, predvsem po visokotlačnih vodnih čistilnikih na vročo vodo in kompresorjih. Kljub širokemu naboru strojev v našem prodajnem programu smo po prej omenjenih prodajnih skupinah zelo prepoznavni, so pa zelo popularna skupina izdelkov tudi agregati in vse, kar je povezano s proizvodnjo in dobavo električne energije.

Kakšna je vaša vizija za podjetje?

Moja vizija je, da po 30 letih zaženemo svojo lastno proizvodnjo določenih izdelkov v Sloveniji. Kljub poplavi izdelkov iz drugih držav menim, da s svojim znanjem in izkušnjami lahko kupcem ponudimo tehnično dovršene, kvalitetne izdelke ter predvsem hitre dobavne roke. Dobavne verige so postale zaradi svetovnih razmer predolge in treba se je hitro odzivati. Mi smo se na to pripravljali zadnjih 5 let.

Na spletni strani podjetja pišete, da ste zanesljiv partner. Kaj to v praksi pomeni?

Stremimo za tem, da strankam zagotavljamo najboljše storitve in izdelke. Zanesljiv partner pomeni, da ponudimo celostno storitev − od svetovanja, nakupa do vzdrževanja in servisiranja stroja ali naprave REM POWER. Za izbrane izdelke dajemo tudi do 5 let podaljšanega jamstva. Zanesljivost dokazujemo tudi s tem, da smo na trgu že 30 let. Stranke nas poznajo in se rade vračajo.

Kdo so vaši kupci? Jih je več na domačem ali na tujem trgu? Je več fizičnih oseb ali več podjetij?

Struktura kupcev se v zadnjih letih spreminja. Povečano povpraševanje zaznavamo tako v Sloveniji kot iz tujine predvsem pri končnih kupcih, podjetjih in prek spleta. Ta čas prevladujejo veleprodajni kupci v Sloveniji in tujini, največ izvozimo na Hrvaško, v Ukrajino, Srbijo, Združene arabske emirate. Se pa odpirajo tudi novi trgi, na kar smo ponosni, saj smo opaženi tudi onkraj meja.

S čim prepričate ljudi, da kupujejo pri vas?

Kupcem vedno prisluhnemo. Stranka je kralj. Tega bi se morali vsi zavedati. Vedno postavite sebe v vlogo kupca in boste videli, kakšen je občutek. Pomembno je, da stranki ponudimo tisto, kar potrebuje: individualni pristop, tehnično dovršene izdelke in seveda tudi izkušnje, dolgo tradicijo navzočnosti na trgu, ki traja že 30 let.

Imate široko mrežo maloprodajnih trgovin. Kje v Sloveniji so vaše trgovine?

Naše izdelke lahko kupite pri različnih lokalnih trgovcih po vsej Sloveniji, ki so objavljeni tudi na spletni strani www.rem-power.com, ali pa pri nas v poslovni coni v Komendi, kjer imamo prodajno-razstavni salon z vsemi stroji in napravami REM POWER. Pri nas lahko vse stroje pred nakupom tudi testirate in se na podlagi tega laže odločite za nakup.

Prodajate tudi po spletu? Kako zainteresirani na spletu najdejo vaše prodajne artikle?

Med pandemijo smo tako rekoč čez noč pospešeno odprli tudi spletno trgovino, k čemur kar nas je prisilila takratna situacija, da smo lahko zagotovili strankam naročanje on-line, leta 2023 smo postavili povsem prenovljeno spletno trgovino in strankam tako še bolj prišli naproti. Danes vam lahko s ponosom povem, da je bila odločitev pravilna in da ne glede na to, da ne prodajamo ravno strojev in naprav, ki bi jih človek naročil prek spleta, je rezultat izjemen in še raste. Do konca leta 2024 prehajamo na povsem novo platformo, ki jo razvijamo s pomočjo internih in eksternih resursov, da bomo svojim obstoječim in novim strankam lahko ponudili najboljše storitve in prijazen nakup prek spleta. Že v tem trenutku lahko vse stroje in naprave naročite preko spletne strani www.rem-power.com, na kateri ponujamo tudi različne opcije plačil in dostave, nakupe na obroke in še več. V prihodnje bomo zadevo razširili še za naše B2B-poslovanje, servisno naročanje on-line in še več.

Sporočate, da je mogoče vaše stroje tudi najeti …

Da, v našem podjetju strankam ponujamo tudi najem strojev. S to storitvijo smo začeli v letu 2019, nad odzivom strank pa sem bil pozitivno presenečen. Ob poplavi ponudnikov na trgu zagotavljamo širok in raznolik nabor strojev tako za domačo uporabo kot za obrtnike in industrijo. Povpraševanje narašča vsako leto, kar je dober pokazatelj, da smo ubrali pravo pot. Nabor strojev in naprav za izposojo vsako leto širimo in vanj dodajamo nove, seveda pa na posebno željo strankam dajemo možnost izbire točno določenega modela stroja ali naprave. Stremimo za tem, da stranka dobi tisto, kar potrebuje za svojo dejavnost. Smo zelo fleksibilni oziroma prilagodljivi in menim, da je to velika prednost pred konkurenco.

Ali kupci z vami ostajajo v stiku tudi potem, ko ste sklenili prodajo?

Tako je, komunikacija in stik s kupcem, tudi ko je nakup opravljen, sta zelo pomembna. Želimo si povratne informacije in mnenja kupcev, predvsem končnih uporabnikov naših strojev in naprav. Stremimo k temu, da strankam ponudimo točno to, kar potrebujejo za svojo dejavnost. Velja poudariti, da sta komunikacija s kupci in osebnostni pristop zelo pomembna in v našem podjetju stremimo k temu.

Za vse naše stroje in naprave ponujamo vrhunske servisne in poprodajne aktivnosti. Stranke se obračajo na nas za različne nasvete. Določeni stroji in naprave so stacionirani pri strankah, zato omogočamo tudi servis na terenu, periodični pregled strojev, nadzor delovanja strojev in naprav na daljavo prek mobilne aplikacije in še več. Zagotavljamo tudi nadomestne stroje za čas popravila, tako da stranke ne občutijo oz. nimajo izpada pri svojem poslovanju.

Kako veliko ekipo zaposlenih in katerih profilov mora imeti tako podjetje, kot je vaše, da posluje stabilno in da zadosti potrebam kupcev?

Odvisno od same organizacije in strukture podjetja. V našem podjetju ta čas zaposlujemo 15 ljudi, kar v tem trenutku zadošča, se pa glede na same aktivnosti podjetja in aktivnosti v prihodnje pričakuje dodatno zaposlovanje. Pomembno je, da so v vsakem trenutku pokriti vsi oddelki, tako da ne glede na globalno kadrovsko podhranjenost uspešno zagotavljamo in dajemo vrhunske storitve našim kupcem.

Imam ekipo izvrstnih sodelavcev, z nekaterimi delamo skupaj v kolektivu več kot 10 let. Vsi so polni znanja in izkušenj, zato jim pri njihovem delu popolnoma zaupam.

Predvsem zaposlujemo tehnično in ekonomsko usmerjene kadre. Za potrebe servisa mora biti seveda strokovni kader, elektro in strojne smeri torej, za prodajo pa komercialne ali ekonomske smeri. Sam osebno nikoli ne gledam na izobrazbo, bolj me zanima osebnost človeka. Nikogar ne želim ocenjevati po tem, ali ima narejeno fakulteto ali samo srednjo šolo. Moje osebno mnenje je, da mora prav vsak dobiti priložnost, da se dokaže. Nekdo je lahko odličen tržnik ali prodajnik tudi brez ustrezne izobrazbe. Esenca našega podjetja je, da ustvarjamo pozitivno vzdušje med zaposlenimi, kar se pozna tudi navzven in daje dobre rezultate poslovanja.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine