20.7 C
Ljubljana
nedelja, 1 avgusta, 2021

Število smrtnih žrtev na morju se je v desetih dneh drastično zmanjšalo

Piše: Nicola De Felice, kontraadmiral v pokoju

Potem ko je nevladna organizacija Ocean Viking 12. julija v Augusti izkrcala 560 nezakonitih priseljencev, se je po podatkih notranjega ministrstva število izkrcanj iz Libije v Italiji nenadoma zmanjšalo na nič, razen običajnih tunizijskih ladij, ki prihajajo neposredno na Lampeduso.

Od začetka leta 2021 so nevladne organizacije, kot so SoS Mediterranée, Save the Children in Medicins sans Frontière, ki uporabljajo drage lastne ladje, od katerih nekatere financira nemška protestantska cerkev in jih vodijo veterani nekdanje vzhodnonemške komunistične stranke Die Linke, prispevale k potrojitvi števila nezakonitih priseljencev, ki so pristali v Italiji, v primerjavi z letom 2020 ali celo k osemkratnemu povečanju v primerjavi z letom 2019, ko so veljali varnostni odloki, ki jih je izdala vlada Conteja s Salvinijem kot notranjim ministrom. Ti “morski taksisti” običajno delujejo v nasprotju z vsemi mednarodnimi pravili pomorskega prava, kljub Konvenciji ZN o pomorskem pravu (UNCLOS), ki jo je ratificiralo več kot 200 držav, proti pravilu, ki ga dublinska uredba EU nalaga državam zastave teh plovil kot območju prvega nezakonitega prehoda migranta in v nasprotju z Malto ZN, Libijo in Tunizijo ter s strani Mednarodne pomorske organizacije potrjene kot pristojne na območjih SAR, ter v nasprotju z mnenjem državnega tožilstva v Catanii, sodišča TAR de Lazio in Evropskega sodišča za človekove pravice, ki v več sodbah niso priznali potrebe po izkrcanju nezakonitih migrantov v dobrem stanju v Italiji.

Toda zakaj ta “čudež” z nič izkrcanja in nič smrtnih žrtev na morju? Morda gre za naključje, vendar ob libijski obali že deset dni ne pluje nobena ladja nevladnih organizacij. Flota nevladnih organizacij v Sredozemlju je odšla na počitnice: Norveški ladji Ocean Viking in Geo Barents sta zasidrani v Avgusti v karanteni zaradi pandemije covida, nemška ladja Sea Watch 4 v Trapaniju, medtem ko njena posadka uživa sicilijanske kanole, druga nemška ladja Sea Eye 4 v Palermu pa je v upravnem priporu zaradi onesnaževanja in ogrožanja ladijskega prometa, nemški ladji Louise Michel in Alan Kurdi (slednja se je preimenovala v ResqPeople, častni predsednik pa je italijanska organizacija in nekdanji sodnik Gherardo Colombo) pri vzdrževanju v “piratskem” pristanišču Borriana (Katalonija) skupaj s španskima ladjama Open Arms in Aita Mari. Italijanska ladja “Mare Jonio”, ki je plačala za vkrcanje 27 migrantov z danske ladje (štirje osumljenci, med njimi nekdanji No-Global Casarini), je v pristanišču Chioggia.

Nič smrtnih žrtev na morju in nič pristankov na Siciliji potrjuje privlačnost ladij nevladnih organizacij za »plačljive« nezakonite priseljence, ki so pomemben vir za poslovanje novih trgovcev s sužnji v 21. stoletju. Ta dejavnost je dobro izračunana in usmerjena v gibanje plovil nevladnih organizacij, katerih gibanje in poti so preprodajalcem znane v realnem času prek spleta (vesselfinder.com). Barke, polne plačljivih strank, pošljejo z dovolj goriva, da priplujejo nekaj milj od libijske obale med “humanitarne” ladje, ki nestrpno čakajo na nove prišleke. Medtem je parlament odobril refinanciranje misije oboroženih sil za usposabljanje libijske obalne straže, ki ji italijanska vlada in Evropska unija že več let zaupata nalogo preprečevanja nezakonitega priseljevanja že na libijski obali. Impresivno stanje, ki je žal le začasno in se bo zagotovo kmalu porušilo zaradi hinavskih in absurdnih posegov radikalne globalistične, protiitalijanske in elegantne levice, ki je daleč od škodljivih učinkov, ki jih pojav nezakonitih migracijskih tokov povzroča v predmestjih velikih mest, in ki je posredno kriva za povečanje števila smrtnih žrtev na odprtem morju.

Zadnje novice

Sorodne vsebine