4.6 C
Ljubljana
sobota, 20 aprila, 2024

Raziskava: 69 % Francozov meni, da je v Franciji preveč priseljencev

Piše: kulturnimarksizem.si

Devetinšestdeset odstotkov Francozov meni, da je v Franciji preveč priseljencev, kaže v petek, 26. novembra, objavljena raziskava Ifop/LICRA/Le DDV z naslovom “Obseg in meje ‘zemmourinizacije’ misli”.

Liga kreposti LICRA je želela izmeriti vpliv tez Érica Zemmourja na javno mnenje, saj je njegova uvrstitev v drugi krog predsedniških volitev zelo verjetna: Vprašanje je, ali je polemik zmagal v boju idej o nekaterih vprašanjih – islam, negotovost, priseljevanje, krstna imena, feminizem -, ki trenutno zelo skrbijo Francoze.

Družba Ifop je za svojo revijo DDV razvila niz raziskovalnih orodij, ki temeljijo na izjemno velikem vzorcu (4 500 ljudi) in kazalnikih iz velikih raziskav (CEVIPOF, CNDH …), ki omogočajo ugotoviti, kako so se vrednote Francozov razvijale v zadnjih desetih letih.

Tukaj je nekaj ugotovitev iz raziskave, nekateri rezultati si celo nasprotujejo:

Glede zakonov o spominjanju na preteklost in omejevanju svobode izražanja 48 % vprašanih meni, da “zakoni o spominjanju na preteklost preprečujejo svobodo zgodovinskega raziskovanja”, 88 % pa jih podpira zakon Loi Pleven, ki ga Licra opisuje kot zakon, ki “kaznuje tiste, ki z javnim izražanjem izzivajo rasistično sovraštvo ali nasilje in izrekajo rasistične žalitve”. 85 % vprašanih odobrava zakon Gayssot (revizionizem), 77 % pa zakon Taubira (suženjstvo).

67 % vprašanih se ne strinja z Ericom Zemmourjem glede prepovedi tujih imen, vendar.

57 % jih meni, da “smo predvsem pripadniki bele rase, krščanske vere in grško-rimske kulture”.

Priseljevanje: Francozi ga ne želijo več

50 % se jih strinja: “Eno ljudstvo nadomešča drugo (…), tretja montiranost države z (…) islamsko civilizacijo, ki nadomešča ljudstvo, ki je nastalo iz krščanske in grško-rimske civilizacije pred 1.500 leti.”

Več si lahko preberete TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine