14.7 C
Ljubljana
sreda, 1 maja, 2024

Spletne naročnine ohranjajo dobičkonosnost časnika The New York Times

Časnik The New York Times je sporočil, da je bilo v minulem četrtletju na spletno izdajo naročenih tri milijone naročnikov. Spletna naročnina tako v zahtevnih časih za novičarske medije ohranja dobičkonosnost časnika, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

V tretjem četrtletju je The New York Times zabeležil 203.000 novih spletnih naročnikov. Časnik zdaj približno dve tretjini prihodkov ustvari s spletnimi naročninami, s čimer nadomešča izpad iz naslova oglaševanja in tiskanih izdaj.

The Times je v zadnjem trimesečju ustvaril 24,9 milijona dolarjev čistega dobička, medtem ko je lani v tem obdobju zaslužek znašal 36 milijonov evrov. Prihodki so se povečali za osem odstotkov na 417 milijonov dolarjev.

Prihodki iz naslova oglaševanja so se v tretjem četrtletju v medletni primerjavi povečali za sedem odstotkov. Toda v prvih devetih mesecih skupaj so se ti prihodki znižali za 2,5 odstotka, podjetje pa za zadnje letošnje četrtletje napoveduje prihodke na ravni primerljivih lanskih.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine