6.8 C
Ljubljana
petek, 29 marca, 2024

Kampanja se začne takoj po volitvah

Piše: Bogdan Sajovic

Pretekli mesec smo imeli v mili mi domovini referendum o vodi, vsaj za takšnega so ga razglašali njegovi iniciatorji. Rezultat je bil, kaj bi se slepili, porazen za vladni zakon, na žalost pa tudi za zdravo pamet. Levica je spet enkrat uspela zakuriti, recimo mu naivnejši del slovenskega elektorata, češ da bodo z zakonom »desni ukradli vodo«. In jo kakopak dali zlobnim tujcem. To je seveda neumnost, vendar je takšna taktika dokazano uspešna, saj so jo boljševiki že neštetokrat uporabili kot del predvolilne propagande.

Desni vam bodo ukradli penzije, desni bodo ukradli »družinsko srebrnino« (in jo prodali tujcem, jasno) in tako naprej, nešteto variacij na isto floskulo. Uspeh absurdne trditve – »desni vam bodo ukradli vodo« – je bil tako velik, da se šokirana desnica sprašuje, kako, za hudiča, je do tega prišlo. Odgovor je zelo preprost: z angažiranjem pri nagovarjanju volilnega telesa, kjer je, žalibog, desnica hudo pasivna. Levičarji namreč svoje predvolilne floskule, četudi absurdne ali neresnične, ponavljajo do onemoglosti in jih niti najmanj ne briga, če jih kdo hoče ali noče poslušati. In to počnejo ne le v medijih, ampak tudi na tržnicah, v gostilnah, na ulicah, povsod. Nekatere uspejo prepričati, da glasujejo po njihovih željah, drugim pa vsaj priskutijo vse skupaj do te mere, da na dan glasovanja ostanejo doma, kar je tudi uspeh, saj tako ne glasujejo proti njim. Desnica na drugi strani to zgolj pasivno opazuje in naivno upa, da bo z enim enournim soočenjem teden pred glasovanjem čudežno prepričala množice, naj jo podprejo. In se potem na volilni večer čudi rezultatom. Če se greš politiko, se jo moraš iti štiriindvajset ur na dan, sedem dni v tednu; nova volilna kampanja se začne teden dni po volitvah, predvsem pa moraš spraviti volivce na volišča. In dokler desnica tega ne bo dojela, se bo pač na volilni večer čudila rezultatom …

Levičarji svoje floskule ves čas ponavljajo do onemoglosti.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine