16.4 C
Ljubljana
nedelja, 5 maja, 2024

Zaradi Svobode in Levice smo ujeti v kolonah

Piše: Andrej Žitnik (nova24tv.si)

Slovenija se ne utaplja v pločevini, kot govorijo provladne naslovnice. Število avtomobilov in tovornjakov raste predvidljivo hitro – že leta 2015 smo npr. vedeli, kakšno bo stanje leta 2023, saj gre za dokaj enostavno določljivo znanost z jasnimi spremenljivkami. Slovenija se utaplja v nesposobnosti skrajno leve vlade, ki se z vsemi napori bori, da ne zgradimo tripasovne avtoceste do Ljubljane, ki bi jo krvavo potrebovali že vsaj 20 let. Spomnimo, večji zastoji pred štajersko avtocesto A1 pred Ljubljano so se začeli že leta 2004. Jasno je, kdo je kriv!

Ko je t. i. civilna družba pod vodstvom sina državnega tožilca Hinka Jenulla in vnukinje urednika Boža Kovača pred volitvami postrojila takrat najbolj eminentne politike, je bila ena od zahtev tudi moratorij oz. zaustavitev gradnje ljubljanske obvoznice.

MORATORIJ NA ŠIRJENJE CESTNE INFRASTRUKTURE

Zahtevamo začasno ustavitev vseh načrtov za širjenje cestne infrastrukture  z namenom odprave ozkih grl, saj s tem dolgoročno poglabljamo problem. Načrtovanje prometne infrastrukture mora dati prednost ukrepom, ki zmanjšujejo potrebo po mobilnosti, nato pa še tistim, ki prenesejo potovanja na manj škodljive oblike mobilnosti in prometna sredstva. Razvoj in izvedba takih ukrepov morata biti pogoj, da se lahko odgovorno načrtuje vlaganja v cestno infrastrukturo.

Vladni stranki sta se z moratorijem strinjali

Gre sicer za tipično degrowth zahtevo sodobnih skrajnih levičarjev, ki se po tujini lepijo na ceste in polivajo slike slavnih umetnikov s katranom. Resni politiki v Evropi in svetu jih ne jemljejo resno. Razen v Sloveniji. Pri nas sta to potezo podprli dve koalicijski stranki. Prva je zmagovalka volitev Gibanje Svoboda, druga je stranka Levica. Se pravi, obe stranki sta se civilni družbi zavezali, da bosta na gradnjo cest izvedli moratorij. In sta ga res, ko sta prevzeli oblast. Prvak opozicije Janez Janša je med drugim na Twitterju pomenljivo zapisal, da gre za edino obljubo, ki so jo do zdaj držali.

Nejc Brence, predstavnik SDM, je na Twitterju izpostavil, da se najaktivnejša koalicijska stranka Levica proti razvoju infrastrukture v Sloveniji bori že vse od leta 2019. Objavil je uradni dokument, kjer je Levica zapisala:

“Zato v stranki Levica predlagamo, da danes zamrznemo kakršnakoli pripravljalna dela, o tem govorijo v bistvu vsi trije naši sklepi glede širitve ljubljanske obvoznice …”

“Strategija ustvarjanja zastojev, ki jo je posvojila celotna Golobova vlada. Dvomim, da ljudje še plešejo v avtomobilih, ko čakajo celo večnost, da se prebijejo iz Ljubljane …” pri tem dodaja Brence

Foto: Twitter

Obljuba dela dolg

In res – tretja razvojna os stoji; videti je, da je obstala pri prvi lopati, ki jo je zasadil takratni minister Vrtovec, o tretjem pasu se sploh več ne pogovarja. Vlada očitno namensko ruši cestno mobilnost v skladu z obljubo, ki jo je dala skrajno levim NVO-jem pred volitvami. Torej, razumite, naslednjič, ko boste v poletnih mesecih pri 40 stopinjah ujeti v avtomobilu – ne čakate zaradi drugih voznikov okoli vas, ki prav tako kot vi gredo v službo ali pa na počitnice. Čakate zaradi dveh glavnih koalicijskih akterjev, ki sta se zavezala, da so kolone od Blagovice pa do Ljubljane nekaj normalnega, kar moramo potrpeti, ali pa se 3 ure iz Maribora v Ljubljano voziti z vlakom.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine