9 C
Ljubljana
nedelja, 18 aprila, 2021

Zakaj si RTV ne zasluži našega denarja! Poročajo o vsakem koraku izrojenih petkovih protestnikov, Pohoda za življenje 2020, ki so ga napadle pripadnice Antife pa niti ne omenijo!

Vsak petek lahko vidimo, kako javna RTV Slovenija poroča o protivladnih protestih, ne zamudijo pa niti poročanja o bizarnem protestu na bencinski črpalki in miniaturnem shodu podnebnih protestnikov, ki je bil pred dobrim tednom dni. Očitno pa je povsem misija nemogoče, da bi od nacionalke, katere delovanje financirajo vsa slovenska gospodinjstva, človek pričakoval, da bo nekaj minut v Dnevniku namenila Pohodu za življenje 2020, kjer se je navkljub obupnemu vremenu in nalivom dežja zbralo okoli 500 ljudi. Ko gre za poročanje o Paradi ponosa to ni pod vprašanjem. 

V petek smo lahko v prispevku Dnevnika na temo petkovih provladnih protestnikov videli, da se je novinar javljal celo s terena, kar kaže na to, da protestom na nacionalki pripisujejo veliko pozornost. Niso seveda pozabili omeniti, da gre za 24. zaporedni protivladni protest, kjer so prireditelji, kot glavno temo izbrali zdravstvo. “Protestniki menijo, da za katastrofalne razmere v zdravstvu ni kriv Covid-19, temveč vlada Janeza Janše, protestniki namreč menijo, da želi vlada uničiti javno zdravstvo, torej ga privatizirati in napolniti lastne žepe,” so med drugim navedli.

V soboto se je v Ljubljani zbrala Skupina zagovornikov življenja, ki skušajo nosečnice prepričati, naj ne naredijo splava in želijo nuditi podporo materam ter dati pravico do žalovanja tem, ki so splav naredile. Organizatorji pohoda so predstavili deklaracijo za življenje, s katero se zavzemajo za zaščito človeškega življenja od spočetja do naravne smrti. Pri tem pa so še poudarili, da je pravica do življenja temeljna pravica, ki jo ščiti slovenska ustava, ne da bi razlikovala rojene od nerojenih otrok. Očitno pa se to na RTV Slovenija ne zdi dovolj pomembno, da bi vsaj z besedo v osrednjem Dnevniku omenili, da je do shoda prišlo.

Če bi morda, kdo pomislil, da so se na nacionalki odločili, da dogodka ne omenijo, ker se je na shodu zbralo manj ljudi, kot na protivladnih protestih, kjer sicer udeležba konstantno upada, je smiselno opozoriti, da jih številčnost ni motila v primeru bizarnega protesta na bencinski črpalki  in miniaturnega shoda podnebnih protestnikov. Če je bilo v primeru protesta na bencinski postaji očitno, da gre za peščico ljudi, pa so mainstream mediji v sozvočju z nasprotniki vlade poskušali ustvariti vtis, kako naj bi kar mrgolelo nasprotnikov vlade. Družabna omrežja so pokazala, da temu niti slučajno ni tako.

Ljudje opažajo, da je poročanje daleč od nepristranskega
Državljani, ki redno spremljajo poročanje nacionalne televizije, so očitno vedno bolj nezadovoljni nad selektivnim poročanjem. Na družabnih omrežjih so se namreč pojavili komentarji v smislu: “O petkovih protestih poroča RTV SLO vsak teden, o bizarnem protestu na bencinski so poročali, o mičkenem shodu za ekologijo so poročali, o vsaki paradi ponosa poročajo, o današnji manifestaciji cirka 500 ljudi pa nič. Uravnoteženo in nepristransko “my ass”; “Če bi poročali o tem shodu, pa se z nobenim od naštetih in niti s tem ne strinjam, bi morali poročati tudi o primitivcih, ki so jih napadli. To pa ne smejo.”; “Popolnoma nepristranska v službi ljudi!”; “Obupni so…pristranski. Deklarirani. Dokazljivo!”; “Ne vem zakaj tako razburjenje.. pa saj so jasno in glasno povedali, da je RTV njihova… torej je logično, da bodo poročali o njihovih protestih ne pa o tistih, ki jih imajo nasprotniki..”.

STA je imela velike težave pri napovedi dogodka
Že pred samim shodom v organizaciji Zavoda za družino in kulturo življenja je Aleš Primc kritično opozoril, da so se pri državni Slovenski tiskovni agenciji (STA) odločili, da morajo o tem ali bodo dali Pohod za življenje 2020 v svoj napovednik dogodkov, odločati na uredniškem sestanku. “Na dan STA rutinsko objavlja v napovedniku vsaj 30 dogodkov, o Pohodu za življenje mora biti pa uredniški sestanek. Zakaj se na STA bojijo poročati o pravicah nerojenih otrok?,” je izpostavil Primc. Vse skupaj je seveda še toliko bolj žalostno, glede na to, da potrebe po uredniškem sestanku ni bilo, ko so napovedali nedavno Parado ponosa.

Glede na to, da je RTV Slovenija brez zadržkov poročala o oblikovanju vlade v Belgiji, je težko razumeti, kako je mogoče, da se ni dalo z nekaj stavki omeniti, da se je sredi Ljubljane odvijal protest, ki poudarja, kako pomembno je človeško življenje, zato smo se odločili, da na RTV Slovenija naslovimo novinarsko vprašanje, čemu so se tako odločili. Nacionalna televizija bi morala sodeč po vsebini Zakona o Radioteleviziji Slovenija zagotavljati verodostojne in nepristranske informativne oddaje, s katerimi celovito obvešča o političnem dogajanju doma. Očitno je, da ta tega v praksi ne počne, saj selektivnost poročanja, kar seva navzven.  Se mar kdo še čudi, čemu je vedno več takih, ki jim prekipeva na račun plačevanja obveznega RTV prispevka.

Nina Žoher/Nova24TV

Zadnje novice

Sorodne vsebine