13.1 C
Ljubljana
petek, 26 aprila, 2024

V tiskani Demokraciji preberite: Znova se je potrdilo, da je namen komisije, ki jo vodi Mojca Šetinc Pašek samo uničiti medije, ki so moteči za vlado Roberta Goloba

Piše: Vida Kocjan 

Parlamentarna preiskovalna komisija o ugotavljanju politične odgovornosti nosilcev javnih funkcij zaradi domnevnega nezakonitega financiranja političnih strank in strankarske politične propagande v medijih s finančnimi sredstvi podjetij v državni lasti, v lasti državnih institucij in subjektov iz tujine, ki jo vodi Mojca Šetinc Pašek, poslanka Golobovega Gibanja Svoboda, se je prejšnji teden spet šla lov na čarovnice.  

Zdaj so se spravili na župane, ki so si »drznili« oglaševati v tedniku Demokracija. Župan občine Vrhnika Daniel Cukjati pa jim je naravnost povedal, da je njihova preiskovalna komisija smešna, določeno vprašanje pa je označil za neumnega. Župan občine Lendava Janez Magyar jih je poučil, da se politika nima nobene pravice vmešavati v zasebna podjetja. Ker je občina Lendava poslovno sodelovala z Demokracijo, naj bi šlo po mnenju vladajočih kar za financiranje stranke SDS. O sodelovanju s t. i. levimi mediji, ki so dobili precej več denarja, preiskovalna skupina ni želela nič slišati.

Zasliševanje Domna Ranta 

Preiskovalna komisija je zaslišala tudi direktorja Komunale Novo mesto Bojana Kekca in direktorja trženja Novih obzorij Domna Ranta. Rant je na večino vprašanj odgovoril z besedami, da nanje ne more odgovoriti, ker gre za poslovno skrivnost, kot jo opredeljuje njegova pogodba o zaposlitvi, in da mu tudi direktor podjetja Nova obzorja Boris Tomašič tega ne dovoli. Dejal je, da je dejanska cena, ki jo je za omenjene objave prejela Demokracija, 67 tisoč evrov, saj so morali plačati tudi davek na dodano vrednost (DDV). To se mu zdi glede na doseg medija bistveno premalo. Dodajmo, da Šetinc Paškova nenehno poudarja, da je bila skupna višina zakupov oglasnega prostora približno 82 tisoč evrov. Natančneje, Šetinc Paškova govori o financiranju Demokracije s strani občin, zato jo je Rant večkrat opozoril, da gre za zakup oglasnega prostora in ne za financiranje.

Nadalje so člani komisije poudarjali, da je iz letaka Demokracije razvidno, da je naklada 9 tisoč izvodov, prodanih pa 8 tisoč, članica komisije Nataša Sukič pa je ponavljala, da ima Demokracija samo tisoč do dva tisoč prodanih izvodov, in s tem provocirala. Domen Rant je dejal, da ima Demokracija na spletu 240 tisoč bralcev, ko k temu prišteje še tiskano izdajo, dosežejo številko 300 tisoč bralcev. Poudaril je tudi, da so mediji v lasti Martina Odlazka, Bojana Petana in Stojana Petriča v istem obdobju dobili 1,9 milijona evrov, vendar to članov komisije ni zanimalo.

Celoten članek si lahko preberite v tiskani izdaji Demokracije!

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine