4.6 C
Ljubljana
sobota, 20 aprila, 2024

Umazane igre oglaševalskih agencij in tranzicijske levice: kako je odstopljeni minister Jure Leben agenciji ProPiar zagotovil državni denar, ker se je pri 2. tiru umaknila Futuri

Bojan Požar je na svojem portalu Požareport objavil 2. sveženj dokumentov, v katerem razkriva podrobnosti o dogovorjenem javnem razpisu za agencijo ProPiar in pa, da je bil Leben zgolj vojak Cerarjeve stranke SMC, glavna blagajnika pa sta bila Aleksandar Kešeljevič in Erik Kopač, delno pa tudi Zdravko Počivalšek.

 

Že 23. februarja je novinar Bojan Požar objavil, da je Jure Leben osebno določil agencijo Futura za vodenje vladne referendumske kampanje za 2. tir. Na razpis se je prav tako prijavila Futuri konkurenčna agencija ProPiar, ki je oddala ugodnejšo ponudbo, Leben pa jim je v pogovorih dejal, naj se ne pritožujejo zoper izbor Future, in jim v zameno za molk obljubil, da bodo tudi oni kasneje dobili nekaj pri drugem tiru.

Leben je tako, kot se za človeka in velikega šefa drugega tira spodobi, seveda držal obljubo, za kar obstajajo tudi pisni dokazi. Tako so na ministrstvu za infrastrukturo 29. decembra 2017 objavili javno naročilo za “Zasnovo in izvedbo komunikacijske kampanje za promocijo in uporabo alternativnih goriv v Sloveniji”, pri katerem je šlo v bistvu za dogovorjen zapis, s katerim sta Jure Leben in Cerarjeva SMC na račun davkoplačevalcev poplačala svoj dolg do agencije ProPiar.

Na dogovorjeni razpis sta se poleg agencije ProPiar prijavili še dve agenciji, in sicer; agencija OMD d.o.o., katere ponudba je znašala 92.000 evrov, in pa agencija Pristop, katere ponudba je znašala 128.300 evrov. Posel je seveda, kot je bilo dogovorjeno, dobila agencija ProPiar, katere ponudba je znašala 121.750 evrov, na ministrstvu za infrastrukturo pa so to brez večjih težav uredili tako, da so agenciji ProPiar prisodili daleč največ točk za “kreativno zasnovo”, kar je na primer kar sto odstotkov več, kot so prisodili agenciji Pristop.

Članek si lahko v celoti preberete TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine